Operátor zákaznického servisu s možností práce z domova
O nás
Začali jsme v Anglii roku 1880, ale v ČR jsme už 25 let. Za tu dobu vyzkoušel naši nebankovní půjčku už milión Čechů. Centrála v Leedsu, pobočky v 11 zemích, akcie na londýnské burze…klasický korporát, řeknete si. Trochu ano, ale hodně ne. Pružně reagujeme na to, co chtějí naši zákazníci, tykáme si od generála po recepční a žijeme dobrovolnictvím. Dbáme na etiku podnikání a to oceňují nejen naši zákazníci. A pokud má někdo nápad, jak dělat práci líp, popovídá si s kýmkoli z vedení. Stačí říct.
Náplň práce:
- Telefonický kontakt se stávajícími zákazníky naší společnosti nebo se zákazníky, kteří si od nás kontakt sami vyžádali.
- Kombinace příchozích hovorů (infolinky), webových žádostí ze strany zákazníka, nedokončených webových žádostí a vyřizování zákaznických požadavků a odchozích hovorů na aktivní zákazníky.
- Kontaktování stávajících zákazníků s novou marketingovou informací.
- Participace na nových projektech ve spolupráci s obchodem a marketingovým oddělením.
Co od Vás očekáváme:
- Maturitní vysvědčení.
- Výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti.
- Základní znalost práce na PC.
- Český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilý mluvčí
- Chuť do práce a týmového ducha.
- Certifikát o absolvované zkoušce - spotřebitelský úvěr jiný než na bydlení (certifikát je výhodou, nikoliv podmínkou)
- A vše ostatní Tě rádi naučíme.
- Nástup dle dohody
Co Vám můžeme nabídnout:
- Možnost práce na HOME OFFICE až 2 dny v týdnu (po zaškolení, cca po 3 měsících)
- Přátelský kolektiv, kde si všichni tykáme
- Motivační finanční ohodnocení s fixní nástupní mzdou 27 000 Kč (s následným zvýšení na 30 000 Kč, obvykle po 4-6 měsících) + odměny na základě tvého výkonu (průměrná měsíční odměna se pohybuje v rozmezí 7 000 - 10 000 Kč)
- Vstupní zaškolení a ochotné kolegy, kteří ti budou k ruce
- Služební notebook s příslušenstvím
- Pracovní dobu pouze 37,5 týdně, dvousměnný provoz (8-16 hod., 12-20 hod.).
- 30 dní dovolené + 2 dny volna na dobrovolnické aktivity
- Stravenky formou příspěvku k výplatě ve výši až 2 300 Kč měsíčně
- Systém Cafeterie s příspěvkem 1 250 Kč měsíčně (15 000 Kč/rok)
- Káva a čaj na pracovišti zdarma
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
Odpovědět na inzerát
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Operátor zákaznického servisu s možností práce z domova: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Operátor zákaznického servisu s možností práce z domova?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 27.000 – 54.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Provident Financial s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Operátor zákaznického servisu s možností práce z domova ve městě Brno?
Pošlete svůj životopis firmě Provident Financial s.r.o. ještě dnes.