💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.
Operátor zákaznického servisu (od 35.000 Kč)
Náplň práce
- Zpracování telefonních a e-mailových požadavků
- Zjišťování spokojenosti stávajících zákazníků
- Informování zákazníků o změnách v legislativě
- Administrativa spojená s danými úkoly
- Komunikace s odděleními napříč společností
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- Znalost práce na PC
- Komunikativnost a příjemný projev
- Základní znalost anglického jazyka
- Ochotu pracovat ve 12h směnách
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- Sick days
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijko
- Cafeterie
- Bonusy a odměny
- Možnost práce na HPP i DPP/DPČ
- Po zaučení možnost vykonávat noční směny z domu
- Nástup možný IHNED nebo dohodou
- Místo výkonu práce: Praha
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Operátor zákaznického servisu (od 35.000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Operátor zákaznického servisu (od 35.000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Operátor zákaznického servisu (od 35.000 Kč) ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.