Operátor zákaznického centra
Informace
Motivuje vás příjemné pracovní prostředí, možnost vlastního rozvoje a zajímavé finanční ohodnocení? Pokud rádi komunikujete s lidmi, ať už telefonicky nebo elektronickou poštou, pak nám neváhejte zaslat váš životopis!
Náplň práce:
• poskytování informací zákazníkům,
• samostatná telefonická komunikace,
• zpracování dotazů zákazníků zaslaných emailem.
Požadujeme:
• středoškolské vzdělání s maturitou,
• výhodou je praxe v poštovním provozu nebo zkušenost s prací v call centru,
• znalost práce s PC,
• časová flexibilita,
• odolnost vůči stresu,
• velmi dobré komunikační schopnosti.
Nabízíme:
• práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu,
• pracovní úvazek 40 hod. týdně,
• dvousměnný provoz.
Termín nástupu: od 1.10.2024 nebo dle dohody
Typ pracovního poměru: HPP
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s. p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Operátor zákaznického centra: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Operátor zákaznického centra?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Česká pošta, s.p..