Operátor Zákaznického Centra / Administrativní
**Třinec - Operátor zákaznického centra / Administrativní pracovník**:
Společnost Nej.cz s.r.o., poskytovatel služeb elektronických komunikací v rámci celé ČR, vypisuje výběrové řízení na pozici:
**Operátor zákaznického centra /Administrativní pracovník**
**Místo výkonu práce**:
- Třinec
**Náplň práce**:
- poskytování informací o službách a produktech
- vyřizování žádostí, dotazů klientů a uzavírání smluv
- podpora a prodej poskytovaných služeb
- samostatné vedení obchodních případů až po uzavření smlouvy
- osobní, telefonická a elektronická komunikace s klienty
- administrativní činnost související s předmětem pracovního zařazení
- administrativní podpora techniků, úprava plánovacích kalendářů
**Požadujeme**:
- SŠ vzdělání s maturitou
- zkušenosti na pozici zákaznického centra, operátora call centra nebo prací s tel. prodejem vítány
- uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, Internet)
- asertivita, vysoké pracovní nasazení a týmová spolupráce
- odpovědnost za svěřené činnosti a schopnost samostatné práce
- časová flexibilita
- reprezentativní, příjemné vystupování a podílení se na image společnosti a jejího posílení
**Nabízíme**:
- fixní plat + bonusový program
- zaměstnání na HPP
- perspektivní a zajímavou práci ve stabilní české společnosti
- příjemné pracovní prostředí a pohodový kolektiv
- zaškolení
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Operátor Zákaznického Centra / Administrativní: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Operátor Zákaznického Centra / Administrativní?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy CentroNet.