Operátor/ka Zákaznického Centra do Svobody Nad
**Co bude Vaší náplní práce?**:
- zpracování zákaznických požadavků
- zadávání dat do systému Daktela
- administrativní a další činnosti.
**Jaký je Váš profil?**:
- velmi dobré komunikační schopnosti
- orientaci na zákazníka
- výhodou praxe na podobné pozici (zákaznický servis, call centrum)
- znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
- schopnost systematicky vyřešit úkol a uměti si poradit.
**Co Vám můžeme nabídnout?**:
- zázemí úspěšné, stabilní a dlouhodobě perspektivní dopravní společnosti, která na českém trhu existuje již mnoho let
- zaměstnanecké výhody a zaměstnanecké jízdné
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek benefitního programu pro volnočasové aktivity
- příspěvek na penzijní/životní pojištění
- stravenkový paušál a další výhody.
**Nástup**:
- ihned nebo dle Vašich časových možností.
**Staňte se součástí skupiny ARRIVA.**
**Těšíme se na nového kolegu/kolegyni.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Operátor/ka Zákaznického Centra do Svobody Nad: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Operátor/ka Zákaznického Centra do Svobody Nad?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ARRIVA TRANSPORT ČESKÁ REPUBLIKA a.s..