Office Receptionist

Praha


Key Responsibilities


  • Greet guests and colleagues with warmth and hospitality, ensuring everyone feels welcome and valued.
  • Organize standard reception operations, including handling phone calls, emails, courier services, taxi requests, and addressing ad-hoc tasks and situations.
  • Ensure the smooth operation of the office, taking care of the kitchen, maintaining coffee machines, ordering office supplies, and coordinating with contractors and service providers.
  • Communicate with the building administration to solve operational problems (parking, temperature conditions, registration of entry cards).
  • Prepare meeting rooms and assist in meetings: replenish office supplies, order refreshments, and offer drinks.
  • Support the Learning & Development department in preparing meeting rooms for training classes and keeping the training space organized.
  • Manage the booking process for office cars with necessary system reporting.


Requirements


  • Intermediate level of English (confident level) is mandatory; knowledge of Ukrainian is an advantage.
  • Experience with MS Office.
  • Strong organizational skills and attention to detail.
  • Excellent customer service orientation and communication abilities.
  • Flexible thinking and problem-solving abilities.
  • High level of responsibility and self-organization.
  • Enthusiasm for organizing and maintaining a vibrant and efficient workspace.

What do we offer?


  • The opportunity to work for one of the largest foodservice retailer chains in the world
  • Comprehensive benefits package including: mobile phone allowance, contribution to education and leisure activities, pension or life insurance contribution, meal allowance, flexible working hours, laptop, transport allowance, refreshments at the workplace and many others..
  • Complimentary professional psychological counselling services dedicated to promoting the overall well-being and mental health
  • Financial bonus for referring a candidate
  • English language courses
  • Multisport card
  • Possibility to work from home
  • 3 sick days a year
  • 25 paid vacation days for everyone
  • Opportunities for growth
  • And lots of little things during the year


Benefity


  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • 13., případně 14. plat
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění


Detaily o pracovním místě:
Firma: McDonald`s ČR spol. s r.o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Office Receptionist
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 6. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Cyber Security Expert
Praha - BNP Paribas Cardif
IT Administrátor
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Embedded Electronics Engineer - UAV
Praha - 65 000 Kč/měsíc - 90 000 Kč/měsíc
Asistentka ředitele
Praha - 30 000 Kč/měsíc - 35 000 Kč/měsíc
Poradce na obchodním místě - Ostrava
Praha - Generali Česká pojišťovna
Operátor výroby
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 45 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Office Receptionist: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office Receptionist?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy McDonald`s ČR spol. s r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office Receptionist ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě McDonald`s ČR spol. s r.o. ještě dnes.
0.6007