💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.
Office Receptionist
Key Responsibilities
- Greet guests and colleagues with warmth and hospitality, ensuring everyone feels welcome and valued.
- Organize standard reception operations, including handling phone calls, emails, courier services, taxi requests, and addressing ad-hoc tasks and situations.
- Ensure the smooth operation of the office, taking care of the kitchen, maintaining coffee machines, ordering office supplies, and coordinating with contractors and service providers.
- Communicate with the building administration to solve operational problems (parking, temperature conditions, registration of entry cards).
- Prepare meeting rooms and assist in meetings: replenish office supplies, order refreshments, and offer drinks.
- Support the Learning & Development department in preparing meeting rooms for training classes and keeping the training space organized.
- Manage the booking process for office cars with necessary system reporting.
Requirements
- Intermediate level of English (confident level) is mandatory; knowledge of Ukrainian is an advantage.
- Experience with MS Office.
- Strong organizational skills and attention to detail.
- Excellent customer service orientation and communication abilities.
- Flexible thinking and problem-solving abilities.
- High level of responsibility and self-organization.
- Enthusiasm for organizing and maintaining a vibrant and efficient workspace.
What do we offer?
- The opportunity to work for one of the largest foodservice retailer chains in the world
- Comprehensive benefits package including: mobile phone allowance, contribution to education and leisure activities, pension or life insurance contribution, meal allowance, flexible working hours, laptop, transport allowance, refreshments at the workplace and many others..
- Complimentary professional psychological counselling services dedicated to promoting the overall well-being and mental health
- Financial bonus for referring a candidate
- English language courses
- Multisport card
- Possibility to work from home
- 3 sick days a year
- 25 paid vacation days for everyone
- Opportunities for growth
- And lots of little things during the year
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- 13., případně 14. plat
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Office Receptionist: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office Receptionist?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy McDonald`s ČR spol. s r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office Receptionist ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě McDonald`s ČR spol. s r.o. ještě dnes.