Hledáte dynamickou roli, kde se snoubí administrativa, finance a podpora týmu?
Máte skvělé organizační dovednosti a umíte zajistit hladký chod kanceláře?
Pak pro vás máme skvělou příležitost! Hledáme Office Managera, který bude klíčovým článkem naší kanceláře a zajistí její bezproblémový chod.
Administrativa & Office Management – zásobování kanceláře, správa kurýrních služeb, organizace schůzek
Podpora týmu – překlady dokumentů, příprava prezentací, koordinace eventů
HR & Finance – sledování docházky, organizace teambuildingů, správa rozpočtu
Cestovní agenda – booking hotelů, pojištění, zpracování cestovních výdajů
Externí komunikace – spolupráce s dodavateli, účetním oddělením, telefonním operátorem
Dlouhodobé plánování – správa rozpočtu, analýza nákladů, optimalizace nákladů
Požadujeme
Schopnost efektivně organizovat práci a zvládat více úkolů najednou
Komunikační a vyjednávací dovednosti při jednání s interními i externími partnery
Zkušenosti s administrativním řízením, rozpočtováním a chodem kanceláře
Proaktivní přístup a schopnost rychle řešit problémy
Znalost MS Office a systémů pro fakturaci a reporting
Nabízíme
Atraktivní mzdu odpovídající vašim zkušenostem
Moderní pracovní prostředí v dynamickém automotive sektoru
Možnost rozvoje a kariérního růstu
Skvělý tým a podporu ve vaší roli
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.