💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.
Office Manager
Připojte se k našemu dynamickému týmu jako Office Manager! Chcete postoupit ve své kariéře a pracovat v prostředí, kde jsou vaše nápady a nasazení skutečně ceněny? Máte zkušenosti s administrativou, jste organizovaní, pečliví a máte skvělé komunikační dovednosti? Pak hledáme právě vás!
Co bude Vaší hlavní náplní práce?
- Zajišťování hladkého chodu kanceláře a administrativní podpora: Budete koordinovat různé administrativní úkoly, které udržují naši firmu v chodu.
- Příprava a správa dokumentů a smluv: Zajistíte, že všechny důležité dokumenty budou připraveny a spravovány včas a efektivně.
- Organizace kancelářských prostor, správa zásob, zajištění plynulého provozu
- Koordinace schůzek a komunikace s týmem i klienty: Bude na Vás, aby komunikace mezi naším týmem a klienty probíhala hladce a efektivně.
Co Vám nabízíme?
- Stabilní fixní plat 40 000 Kč / měsíčně (nástupní plat 35 000 Kč): Vaše práce bude náležitě ohodnocena.
- Rozvojové a vzdělávací příležitosti: Investujeme do vašeho růstu a profesionálního rozvoje.
- Přátelský a mladý kolektiv: Pracujte s lidmi, kteří sdílí vaši energii a zápal.
- Pracovat budeš v krásných moderních kancelářích hned u metra naproti OC Flóra, ve kterých se budeš cítit příjemně.
- Abys mohl/a načerpat nové síly, budeš mít 5 týdnů zasloužené dovolené a možnost občas zůstat na home officu.
Co očekáváme od Vás?
- Výborné organizační a administrativní schopnosti: Jste mistrem v organizaci a vaše administrativní schopnosti jsou bezchybné.
- Proaktivní přístup a schopnost prioritizace úkolů: Nebojíte se výzev a umíte si efektivně zorganizovat pracovní den.
- Zkušenosti v administrativě a znalost práce na PC (zejména MS Office 365): Vaše technické dovednosti jsou na vysoké úrovni.
- Minimálně SŠ vzdělání
Pokud máte zájem stát se klíčovou součástí našeho týmu, neváhejte a zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na email: .
Těšíme se na vás!
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát 32 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Office Manager: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office Manager?
Práce je nabízena v lokalitě Praha 3.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35 000 - 40 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy AMJ Finance s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office Manager ve městě Praha 3?
Pošlete svůj životopis firmě AMJ Finance s.r.o. ještě dnes.