💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Office Manager

Prague, Praha

Úspěšná francouzská finanční společnost hledá posilu do svého HR týmu!
Je organizace, komunikace a kreativita tím co Vás baví? Máte zvládnutý office management, organizaci služebních cest a nebojíte se i dalších HR aktivit? Bavilo by Vás dělat radost zaměstnancům a zajišťovat pro ně interní akce a další aktivity?
Pokud ano, máme pro tebe zajímavou příležitost.
ID: a0tbI000003X5YfQAK
**Popis pozice**
- Zajištění plynulého chodu recepce a kompletní office management (správa a management dodavatelů, rozpočtů a interních požadavků, realizace tendrů a poptávek atd.
- Organizace akcí pro zaměstnance a příprava interní komunikace, možnost podílet se na skupinových projektech v interní komunikaci
- Komplexní administrativní a organizační podpora společnosti (datové zprávy, služební cesty, organizace zahraničních návštěv a setkání pro zaměstnance společnosti, administrativní a organizační podpora vedení)
- Spolupráce s kolegy napříč společností a podpora HR oddělení v ad hoc činnostech
**Váš profil**
- Máš zkušenosti s office managementem, interní komunikací a organizací akcí
- Máš min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
- Máš dobrou znalost českého jazyka a pozitivní vztah ke psaní
- Jsi schopen/na komunikovat v angličtině psanou i mluvenou formou
- Ovládáš základní znalosti práce na PC a technické věci potřebné pro interní komunikaci (např. práce s intranetem, newslettery a grafickými editory)
- Máš rád/a lidi a komunikaci s nimi
- Motivují tě výsledky a baví tě učit se nové věci a umíš je dotáhnout do konce
- Jsi samostatný/á, proaktivní, kreativní a týmový/á
**Naše nabídka**
- Motivující měsíční mzda, 13. plat dle výsledků společnosti
- 5 týdnů dovolené
- Nově zrekonstruované kanceláře hned u metra B - Nové Butovice
- Příspěvek na stravenky v hodnotě 180 Kč/den
- Cafeteria benefity, příspěvek na MultiSport kartu, penzijní připojištění a další
- Pravidelné sportovní a charitativní akce, firemní a teambuildingové aktivity, workshopy, jazykové kurzy
- Osvěžení na pracovišti a různé další akce pro zpříjemnění pracovního dne
**Kontakt**
Michaela Lainová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +120

Detaily o pracovním místě:
Firma: Trenkwalder a.s.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Office Manager
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 1. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Office Manager
Praha - APS Holding
Operations Manager
Praha - Accolade Technologies s.r.o.
HR/office Manager
Praha - Grafton Recruitment
Office & event manager
Praha - České vysoké učení technické v Praze
Dispečer tuzemských přeprav
Praha - 40 000 Kč - 60 000 Kč
Infrastructure engineer
Praha - Heureka Group a.s.
OBCHODNÍK Praha
Praha - Vekra s.r.o.
Skladník s VZV - Praha - východ
Praha - 28 000 Kč - 45 000 Kč
B2B Order Manager pro Evropu
Praha - 55 000 Kč - 60 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Office Manager: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office Manager?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Trenkwalder a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office Manager ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Trenkwalder a.s. ještě dnes.