💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Office manager

Olomouc


Informace
Hledáme spolehlivého a technicky zdatného kolegu, jehož náplní práce bude technická a IT podpora firmy. Společně se svým týmem se budete starat o pracovní prostředí a řešit technické a manuální požadavky. Také budete mít dohled na pravidelné revize, budete komunikovat s dodavateli, vybírat vhodné externí firmy nebo brigádníky pro spolupráci.

Náplň práce:

Office management:
• Organizace pracovního prostředí pro tým cca 100 lidí – zajištění dostatku pracovních míst a potřebné techniky.
• Zajištění funkčnosti veškerého kancelářského vybavení – kopírky, tiskárny, projektory atd.
• Řešení každodenních provozních záležitostí – od zajištění zásob kávy po správu přístupových karet.

Správa budovy:
• Organizace a koordinace pravidelné údržby prostor v budově (malé opravy, osvětlení, úklid).
• Spolupráce s dodavateli – komunikace s firmami zajišťujícími úklid, opravy a další služby.
• Zajištění pravidelných bezpečnostních kontrol a revizí budovy.

IT & Technická podpora:
• Pravidelná údržba a aktualizace softwaru i hardwaru, aby všechno šlapalo bez zádrhelů.
• Správa firemní sítě, nastavení Wi-Fi, síťových tiskáren a dalších síťových zařízení.
• Technická podpora zaměstnanců – řešení běžných i akutních problémů s počítači a softwarem.
Co od vás očekáváme
• Systematické a organizované vedení projektů – oceníme, pokud máte smysl pro pořádek a dokážete udržet věci pod kontrolou.
• Schopnost strategicky přemýšlet, přicházet s inovativními řešeními – důraz klademe na automatizace, efektivitu a moderní metody.
• Schopnost pracovat pod tlakem a řešit problémy v reálném čase.
• Zkušenosti s vedením týmu výhodou.
• Řidičský průkaz skupiny B.
• Nadšení pro práci v dynamickém prostředí, kde žádný den není stejný.
Co vám nabízíme
• Vaše nástupní mzda bude 35 000 Kč na plný úvazek.
• Můžete u nás pracovat na HPP nebo IČO.
• Flexibilní pracovní dobu v rozmezí 8:00 - 20:00, Po - Pá.
• Výzvy, ve kterých můžete uplatnit své zkušenosti a nápady.
• Benefity: 25 dní dovolené; sick days; stravenkový paušál; příspěvek na telefonní paušál; Multisport karta; zvýhodněné lekce pro vás i rodinné příslušníky a spousta dalších!

Detaily o pracovním místě:
Firma: Škola Populo
Lokalita: Olomouc
Pracovní pozice: Office manager
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 15. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Quality manager
Olomoucký kraj - PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o.
Logistický operátor - Olomouc
Olomouc - 24 000 Kč - 34 000 Kč
Manažer výrobních linek
Olomouc - 55 000 Kč - 60 000 Kč
Prodavač/ka v Olomouci
Olomouc - 22 200 Kč - 24 000 Kč
Pracovník svozu odpadu
Olomouc - 25 000 Kč - 27 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Office manager: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manager?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Škola Populo.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office manager ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě Škola Populo ještě dnes.