Office manager/managerka
• Seznámení se s organizací a činností jednotlivých úseků společnosti• Samostatná činnost při nastavování, řízení a koordinování firemních procesů• Úzká spolupráce s vedením společnostiPožadujeme:• Dobré organizační schopnosti spolu s kladným vztahem k práci s lidmi• Zkušenost s obchodními procesy výhodou• Pečlivost, zodpovědnost, svědomitost a schopnost plnit své cíle• Schopnost samostatně analyzovat a napravovat provozní nedostatkyNabízíme:• Zaměstnání v rodinné rozrůstající se společnosti s tradicí od roku 1992• 5 týdnů dovolené• Pružná pracovní doba PO-PÁ, možnost podílet se na projektech a rozvoji společnosti• Samostatnou a různorodou práci s dlouhodobou jistotou• Stabilní zázemí, seriózní přístup a vstřícný kolektiv spolupracovníků• Vhodné i pro absolventy• Vlastní organizace náplně práce• Benefity ve formě příspěvků na stravování, služební telefon, slevové programy, teambuildingy atd.• Úvodní profesní zaškolení v oboru• Plat 35.000, - KčVzdělání:SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru:Plný úvazek
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Office manager/managerka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manager/managerka?
Práce je nabízena v lokalitě Tojice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy CRI ameba.eu, s.r.o..