Office manager/ka & koordinátor/ka procesů | Pojď krotit chaos a pomáhat nastavovat procesy do architektonického studia

Olomouc
Kariérní parťák pro všechny | Nelisa.com

Zdravíme tě z Komplits! Jsme architektonické studio, které se zaměřuje na jedinečné interiéry. Tvoříme kanceláře, kavárny, hotely, restaurace… s ohledem na to, jak prostředí působí na člověka. Žádná nuda, šeď a sterilní prostředí – naopak. Naše návrhy jsou jedinečné a některé prvky (např. květináče, lavice, poličky) si sami vyrábíme.

Na počet lidí jsme malá firma – v kanceláři potkáš do 10 lidí, ve výrobě 2 stálé operátory a robota. Máme ale velké plány: pod kanceláří budujeme coworking, spolupracujeme s velkými hráči, s realizací nám pomáhají sesterské i partnerské firmy a plánujeme naše portfolio rozšířit i o domy po celém světě.

Tím, že jsme zatím menší, nemáme tradiční benefity jako stravenky, Cafeterii a Multisportku; nabízíme ti ale férové ohodnocení tvé práce, flexibilní spolupráci (na pracovní době se dokážeme domluvit), volnou ruku a smysl v tom, co děláš. Zakládáme si na příjemné atmosféře v kanceláři (pravidelně třeba pořádáme týmové obědy) a na tom, abychom se při práci cítili dobře a dělali věci, na které budeme pyšní.

Jak si tě představujeme:

  • Tvé digitální dovednosti jsou na vysoké úrovni. Na denní bázi používáš AI, nebojíš se Excelu (ideálně máš znalosti, případně doučíme) a když ti někdo představí nový systém, rychle se ho doučíš.

  • Jsi zdravě asertivní a dokážeš prioritizovat. Když se sejde více urgentních úkolů naráz, zachováš si chladnou hlavu, a i náročné požadavky řešíš s úsměvem.

  • Organizovanost a pečlivost je tvoje druhé jméno. Zároveň jsi samostatný*á a proaktivní: nečekáš, až ti někdo něco zadá, ale hledáš oblasti ke zlepšení.

  • Už máš praxi na podobné pozici (office manager, asistent, virtuální asistent) nebo na jiné pozici, kde byla náplní práce koordinace procesů.

  • Máš řidičský průkaz a aktivně řídíš – různé pochůzky jsou nedílnou součástí pozice.

  • Domluvíš se anglicky. Nemusíš mít certifikát ani zkoušku; důležité je, že dokážeš v angličtině napsat e-mail nebo se domluvit s dodavatelem.

  • Skvělé komunikační schopnosti bereme na této pozici jako samozřejmost.

  • Jsi vyzrálá osobnost. Na věku nám nesejde, ale jsme malý tým a hledáme někoho, kdo do něj přinese pozitivní naladění a s kým se nám bude dobře spolupracovat.

Jak bude vypadat tvůj typický den:

  • Předně, žádný den nebude úplně stejný. 😊 Čeká tě rozmanitá a různorodá práce, u které se toho můžeš hodně naučit o bytovém designu a výrobě, zároveň dostaneš šanci zlepšovat procesy a pomoci s jejich nastavením.

  • Pomůžeš s organizací času týmu – budeš organizovat a hlídat porady, schůzky nebo kalendáře Ivana (CEO) a Pavla (majitel a designer). Potom (ideálně s pomocí AI) zpracuješ zápisy z těchto schůzek a rozdělíš úkoly.

  • Určitě budeš zajišťovat chod naší kanceláře na Krakovské i nově vznikajícího coworking centra: nákup materiálu, koordinace dodavatelů.

  • Budeš hlídat nejrůznější termíny (ať už je to termín dokončení projektu, nebo podání žádosti o dotaci) a tvořit pravidelné týdenní reporty o časové náročnosti projektů.

  • Pomůžeš s podklady pro účetnictví (doklady), budeš vystavovat faktury a spravovat pokladnu.

  • Také tě čeká příprava akcí (veletrh, prezentace) nebo třeba koordinace brigádníků ve výrobě (pomoc s jejich náborem i časovou alokací).

  • Když bude potřeba, pomůžeš týmu s komunikací s dodavateli nebo zákazníky.

Zaujala tě příležitost?

Aktualizace 31. 3. 2025: Chceme být transparentní, tak raději upozorníme hned na začátku: vzhledem k velkému množství kandidátů a probíhajícím pohovorům se může stát, že nám odpověď bude trvat trochu déle. V každém případě od nás ale dostaneš odpověď na svoji přihlášku (minimálně informaci, že jsme pozici obsadili).

Pošli nám svůj životopis a k tomu pár slov o sobě. Rádi si přečteme třeba o tom, jaké digitální nástroje rád*a používáš, jak se vzděláváš nebo o tvém největším úspěchu z hlediska organizace (nastavení procesů, realizace nějaké akce atd.).

Během týdne se ti ozve Domi za HR se zpětnou vazbou na tvou přihlášku a případně s termínem krátkého online setkání, kde proberete víc o firmě i o tobě.

Pak dostaneš krátký domácí úkol (cca 30 minut) na otestování klíčových kompetencí.

A pokud úkolem projdeš, potkáš se osobně v kanceláři přímo s Ivanem a Pavlem. Společně proberete zpracování úkolu, pobavíte se o tvých znalostech a vyzkouší si tvou orientaci v Excelu.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: SIC Zlín
    Lokalita: Olomouc
    Pracovní pozice: Office manager/ka & koordinátor/ka procesů | Pojď krotit chaos a pomáhat nastavovat procesy do architektonického studia
    Směnnost práce full-time
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 19. 3. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    110 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
ELEKTROTECHNIK 60000,- Kč/měs.
Olomouc - Grafton Recruitment | 55 000 Kč - 60 000 Kč
KOORDINÁTOR/ka VÝROBY s AJ
Olomouc - Grafton Recruitment | 30 000 Kč - 33 000 Kč
Úklid kanceláří (DPP)
Olomouc - Proveon, a.s. | 140 Kč - 140 Kč
SEŘIZOVAČ LINEK LITOVEL 2 směny
Olomoucký kraj - Grafton Recruitment | 35 000 Kč - 45 000 Kč
Operátor výroby-TOP výdělek+bonusy+zálohy+ubytko!
Olomouc - MO agency s.r.o. | 30 000 Kč - 38 000 Kč
Ostraha v Penny Marketu
Olomouc - NAXX GUARD a.s. | 125 Kč - 150 Kč
Designer her a outdoorových programů
Olomouc - Kreativní podnikání s.r.o. | 1 500 Kč - 2 500 Kč
Pomocné práce v tiskárně - mzda 160 Kč / hod.
Olomouc - Fajn práce s.r.o. | 160 Kč - 160 Kč
Počítání zboží za 145-200 Kč/hod - možnost volby směn
Olomouc - DANTEM Česká republika a.s. | 145 Kč - 200 Kč
OBSLUHA CNC OHÝBACÍHO LISU 1 směna
Olomoucký kraj - Grafton Recruitment | 33 000 Kč - 38 000 Kč
Instruktor/ka IN-LINE a animátor/ka sportovních aktivit
Olomouc - Newman sport s.r.o. | 200 Kč - 250 Kč
ELEKTRIKÁŘ| NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK| 2 SMĚNY
Olomoucký kraj - Grafton Recruitment | 35 000 Kč - 45 000 Kč
TLUMOČNÍK VE VÝROBĚ s AJ
Olomouc - Grafton Recruitment | 30 000 Kč - 33 000 Kč
Doučujte žáky ZŠ nebo SŠ - pouze pro OZP
Olomouc - Škola Populo | 8 000 Kč - 42 000 Kč
Instruktor outdoorových programů
Olomouc - Kreativní podnikání s.r.o. | 1 250 Kč - 2 500 Kč
MANIPULANT LITOVEL 170 Kč/h
Olomoucký kraj - Grafton Recruitment | 30 000 Kč - 32 000 Kč
OBSLUHA VÝROBNÍ LINKY 49000 Kč
Olomouc - Grafton Recruitment | 35 000 Kč - 45 000 Kč
Obsluha Gotcha Bubble Tea/ranní směna
Olomouc - Gotcha Bubble Tea s.r.o. | 125 Kč - 135 Kč
Kurýr Bolt Food (Olomouc)
Olomouc - LKMV Services, s.r.o. | 200 Kč - 300 Kč
Skvělá brigáda ve skladu, mzda až 170,50 Kč/h
Olomouc - INDEX NOSLUŠ s.r.o. | 155 Kč - 170 Kč
Úklid kanceláří (DPP)
Olomouc - Proveon, a.s. | 140 Kč - 140 Kč
Brigádník do skladu
Olomouc - Manpower | 170 Kč - 170 Kč
Obsluha pivnice
Olomouc - PRINT 3D s.r.o. | 150 Kč - 150 Kč
MONTÁŽNÍ DĚLNÍK 1 směna
Olomoucký kraj - Grafton Recruitment | 28 000 Kč - 34 000 Kč
Hospodyně
Olomouc - Popelky - Vaše hospodyně s.r.o. | 150 Kč - 150 Kč
Další nabídky práce >>>

Práce Office manager/ka & koordinátor/ka procesů | Pojď krotit chaos a pomáhat nastavovat procesy do architektonického studia: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manager/ka & koordinátor/ka procesů | Pojď krotit chaos a pomáhat nastavovat procesy do architektonického studia?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy SIC Zlín.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office manager/ka & koordinátor/ka procesů | Pojď krotit chaos a pomáhat nastavovat procesy do architektonického studia ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě SIC Zlín ještě dnes.
0.1886