Dostávejte nové nabídky práce přímo na e-mail!

Office manager/ka & koordinátor/ka procesů | Pojď krotit chaos a pomáhat nastavovat procesy do architektonického studia

Olomouc
Kariérní parťák pro všechny | Nelisa.com

Zdravíme tě z Komplits! Jsme architektonické studio, které se zaměřuje na jedinečné interiéry. Tvoříme kanceláře, kavárny, hotely, restaurace… s ohledem na to, jak prostředí působí na člověka. Žádná nuda, šeď a sterilní prostředí – naopak. Naše návrhy jsou jedinečné a některé prvky (např. květináče, lavice, poličky) si sami vyrábíme.

Na počet lidí jsme malá firma – v kanceláři potkáš do 10 lidí, ve výrobě 2 stálé operátory a robota. Máme ale velké plány: pod kanceláří budujeme coworking, spolupracujeme s velkými hráči, s realizací nám pomáhají sesterské i partnerské firmy a plánujeme naše portfolio rozšířit i o domy po celém světě.

Tím, že jsme zatím menší, nemáme tradiční benefity jako stravenky, Cafeterii a Multisportku; nabízíme ti ale férové ohodnocení tvé práce, flexibilní spolupráci (na pracovní době se dokážeme domluvit), volnou ruku a smysl v tom, co děláš. Zakládáme si na příjemné atmosféře v kanceláři (pravidelně třeba pořádáme týmové obědy) a na tom, abychom se při práci cítili dobře a dělali věci, na které budeme pyšní.

Jak si tě představujeme:

  • Tvé digitální dovednosti jsou na vysoké úrovni. Na denní bázi používáš AI, nebojíš se Excelu (ideálně máš znalosti, případně doučíme) a když ti někdo představí nový systém, rychle se ho doučíš.

  • Jsi zdravě asertivní a dokážeš prioritizovat. Když se sejde více urgentních úkolů naráz, zachováš si chladnou hlavu, a i náročné požadavky řešíš s úsměvem.

  • Organizovanost je tvoje druhé jméno. Zároveň jsi samostatný*á a proaktivní: nečekáš, až ti někdo něco zadá, ale hledáš oblasti ke zlepšení.

  • Už máš praxi na podobné pozici (office manager, asistent, virtuální asistent) nebo na jiné pozici, kde byla náplní práce koordinace procesů.

  • Máš řidičský průkaz a aktivně řídíš – různé pochůzky jsou nedílnou součástí pozice.

  • Domluvíš se anglicky. Nemusíš mít certifikát ani zkoušku; důležité je, že dokážeš v angličtině napsat e-mail nebo se domluvit s dodavatelem.

  • Skvělé komunikační schopnosti bereme na této pozici jako samozřejmost.

  • Jsi vyzrálá osobnost. Na věku nám nesejde, ale jsme malý tým a hledáme někoho, kdo do něj přinese pozitivní naladění a s kým se nám bude dobře spolupracovat.

Jak bude vypadat tvůj typický den:

  • Předně, žádný den nebude úplně stejný. 😊 Čeká tě rozmanitá a různorodá práce, u které se toho můžeš hodně naučit o bytovém designu a výrobě, zároveň dostaneš šanci zlepšovat procesy a pomoci s jejich nastavením.

  • Pomůžeš s organizací času týmu – budeš organizovat a hlídat porady, schůzky nebo kalendáře Ivana (CEO) a Pavla (majitel a designer). Potom (ideálně s pomocí AI) zpracuješ zápisy z těchto schůzek a rozdělíš úkoly.

  • Určitě budeš zajišťovat chod naší kanceláře na Krakovské i nově vznikajícího coworking centra: nákup materiálu, koordinace dodavatelů.

  • Budeš hlídat nejrůznější termíny (ať už je to termín dokončení projektu, nebo podání žádosti o dotaci) a tvořit pravidelné týdenní reporty o časové náročnosti projektů.

  • Pomůžeš s podklady pro účetnictví (doklady), budeš vystavovat faktury a spravovat pokladnu.

  • Také tě čeká příprava akcí (veletrh, prezentace) nebo třeba koordinace brigádníků ve výrobě (pomoc s jejich náborem i časovou alokací).

  • Když bude potřeba, pomůžeš týmu s komunikací s dodavateli nebo zákazníky.

Zaujala tě příležitost?

Pošli nám svůj životopis a k tomu pár slov o sobě. Rádi si přečteme třeba o tom, jaké digitální nástroje rád*a používáš, jak se vzděláváš nebo o tvém největším úspěchu z hlediska organizace (nastavení procesů, realizace nějaké akce atd.).

Během týdne se ti ozve Domi za HR se zpětnou vazbou na tvou přihlášku a případně s termínem krátkého online setkání, kde proberete víc o firmě i o tobě.

Pak dostaneš krátký domácí úkol (cca 30 minut) na otestování klíčových kompetencí.

A pokud úkolem projdeš, potkáš se osobně v kanceláři přímo s Ivanem a Pavlem. Společně proberete zpracování úkolu, pobavíte se o tvých znalostech a vyzkouší si tvou orientaci v Excelu.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: SIC Zlín
    Lokalita: Olomouc
    Pracovní pozice: Office manager/ka & koordinátor/ka procesů | Pojď krotit chaos a pomáhat nastavovat procesy do architektonického studia
    Směnnost práce full-time
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 19. 3. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Úklid Olomouc 160 Kč/h Vyhrazeno pro OZP
Olomouc - Českomoravská Bezpečnostní Agentura spol. s r.o. | 160 Kč - 160 Kč
Recepční/vrátný/á Olomouc - pouze pro OZP
Olomouc - DIOL družstvo | 130 Kč - 140 Kč
Operátor finální montáže
Olomouc - ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o.
IT podpora
Olomouc - Škola Populo | 28 000 Kč - 35 000 Kč
Facility Manager (M/Ž) - až 50 000 Kč – Olomouc
Olomouc - Mark2 Corporation Czech, a.s. | 50 000 Kč - 50 000 Kč
Pomocná mzdová účetní (Bohuňovice) 25.000 Kč/m Vhodné pro OZP
Olomouc - Českomoravská Bezpečnostní Agentura spol. s r.o. | 25 000 Kč - 25 000 Kč
PRACOVNÍK/PRACOVNICE ÚKLIDU HPP
Olomouc - GEMO SPORT a.s. | 22 000 Kč - 25 000 Kč
Skladník - Terno Olomouc, stravenky 150 Kč, příplatky, benefity
Olomouc - JEDNOTA, spotřební družstvo České Budějovice
Práce ve výrobě pro muže i ženy. Mzda 32 500 Kč. Bonus 20 000 Kč
Olomouc - Manuvia, a. s., organizační složka | 32 500 Kč - 34 999 Kč
Ostraha Olomouc 133 Kč/h Vyhrazeno pro OZP
Olomouc - Českomoravská Bezpečnostní Agentura spol. s r.o. | 133 Kč - 133 Kč
Skladník/ce - Olomouc
Olomouc - BM ČESKO s.r.o.
VEDOUCÍ MONTÉR POTRUBÁŘŮ | 70.000 Kč
Olomouc - Věra Pietrasová | 55 000 Kč - 70 000 Kč
Mzdový/á účetní
Olomouc - Bartoň a Partner s.r.o. | 35 000 Kč - 35 000 Kč
Controller/ka
Olomouc - Bartoň a Partner s.r.o. | 35 000 Kč - 35 000 Kč
Manažer kvality a EMS
Olomouc - Trenkwalder a.s.
Pracovník výroby kovových dílů – Zámečník / Svářeč MIG, TIG
Olomouc - ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o. | 30 000 Kč - 35 000 Kč
Prodavačka tabákových výrobků a alkoholu
Olomouc - Jaroslav Juřena | 155 Kč - 155 Kč
POMOCNÁ MZDOVÁ ÚČETNÍ 40 hod. týdně 45.000 Kč/m
Olomouc - Českomoravská Bezpečnostní Agentura spol. s r.o. | 40 000 Kč - 45 000 Kč
Pomocný strojírenský dělník v Olomouci
Olomouc - ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o. | 25 000 Kč - 28 000 Kč
POMOCNÁ MZDOVÁ ÚČETNÍ 30 hod. týdně 33.000 Kč/m
Olomouc - Českomoravská Bezpečnostní Agentura spol. s r.o. | 30 000 Kč - 33 000 Kč
Obsluha prodejny v oddělení pečiva
Olomouc - ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o. | 24 000 Kč - 28 000 Kč
úklid
Olomouc - JK úklid s.r.o. | 28 500 Kč - 35 000 Kč
Obsluha stánku s občerstvením a zmrzlinou
Olomouc - EnergyTop Home s.r.o. | 30 000 Kč - 32 000 Kč
FINANČNÍ ÚČETNÍ 40 hod. týdně 55.000 Kč/m
Olomouc - Českomoravská Bezpečnostní Agentura spol. s r.o. | 50 000 Kč - 55 000 Kč
Seřizovač
Olomouc - ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o. | 170 Kč - 200 Kč
Pojezdový úklidový pracovník OLOMOUCKÝ KRAJ
Olomouc - SEŽEV chráněná dílna s.r.o. | 20 870 Kč - 29 045 Kč
Úklid Olomouc - Bohuňovice 170 Kč/h Vyhrazeno pro OZP
Olomouc - Českomoravská Bezpečnostní Agentura spol. s r.o. | 170 Kč - 170 Kč
Nástrojař/ka
Olomouc - M E T E C H  s.r.o. | 36 000 Kč - 42 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Office manager/ka & koordinátor/ka procesů | Pojď krotit chaos a pomáhat nastavovat procesy do architektonického studia: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manager/ka & koordinátor/ka procesů | Pojď krotit chaos a pomáhat nastavovat procesy do architektonického studia?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy SIC Zlín.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office manager/ka & koordinátor/ka procesů | Pojď krotit chaos a pomáhat nastavovat procesy do architektonického studia ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě SIC Zlín ještě dnes.
0.6625