Office manager/ka (až 45.000 Kč) #2423

Brno-město


• Zajistíš hladký průběh schůzek, meetingů a projektů – prostě všeho důležitého

• Budeš tváří firmy – v kontaktu s týmem QPAG, partnery i klienty. Vždy profesionálně, vždy s úsměvem

• Předvídáš potřeby a řešíš úkoly dřív, než si o ně někdo řekne

• Pomůžeš vedení firmy mít vše pod kontrolou a být o krok napřed

• Administrativa, objednávání potřeb, organizace akcí, správa firemní pošty – zkrátka vše, co dělá z kanceláře příjemné místo k práci




Nabídka: • Moderní kanceláře v designovém centru Kaštanová v Brně

• Růst spolu s námi – jak se budeš rozvíjet ty, bude růst i naše firma

• Fajn partu lidí, kteří se navzájem znají a podporují

• Skvělý balíček benefitů – 20 dní dovolené, stravenky, penzijní připojištění, 2 sick days, Cafeteria, jazykové kurzy.

Zní to jako příležitost pro tebe?

Pošli nám svůj životopis a pár vět o tom, proč právě ty jsi ten správný člověk pro tuto roli. Pojď s námi tvořit tým, který drží šéfa vždy v nejlepší kondici!




Požadavky: • Perfektní organizační schopnosti – Umíš si udělat pořádek v záležitostech a zvládáš různé úkoly najednou

• Samostatnost a iniciativa – Rádi bychom někoho, kdo přichází s vlastními nápady, zjednodušuje věci a nebojí se přijmout odpovědnost

• Komunikační dovednosti – Dokážeš jasně a srozumitelně komunikovat a vyřešit i náročné situace s klidem a profesionalitou

• Diskrétnost a loajalitu – Umíš se chovat s ohledem na citlivé informace a vždy jednáš ve prospěch týmu

• Práce s PC a moderními aplikacemi: MS Excel, PowerPoint, a pokud používáš AI, je to velké plus




Poznámka: Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: asistentka, office manager, administrativní pracovník, administrativní podpora, lektor, pracovník back office, práce v kanceláři, sekretářka, administrativa, práce v kanceláři Brno, práce Brno, administrativa, obchodní asistent, referentka…

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

}

Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Brno-město
Pracovní pozice: Office manager/ka (až 45.000 Kč) #2423
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 40000 - 45000 Kč za měsíc
Nabídka přidána: 29. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Vedoucí týmu realizace
Brno - Asseco Solutions, a. s.
Junior Support for internal audits - poloviční úvazek
Brno - MANN+HUMMEL Service s.r.o. – Shared Service Centre
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Office manager/ka (až 45.000 Kč) #2423: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manager/ka (až 45.000 Kč) #2423?

Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 40000 - 45000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office manager/ka (až 45.000 Kč) #2423 ve městě Brno-město? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1798