Office manager/-ka (A10025)
Informace
Pro našeho klienta, holdingovou společnost se sídlem v Plzni
- správa přidělených společností v rámci holdingu
- controlling a reporting
- správa smluv
- příprava obchodních jednání
- zajišťování a koordinace firemních akcí
- administrativa spojená s chodem obchodní společnosti
Co od vás očekáváme
- ideálně VŠ vzdělání ekonomické
- znalost práce na PC
- schopnost samostatné a týmové práce
- důraznost a důslednost
- aktivní řidič
Co vám nabízíme
- nástupní mzdu 35.000,- Kč s navýšením po zkušební době a s dalším pravidelným růstem
- stravenkový paušál
- dovolená navíc
- odborný růst a další vzdělávání
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Office manager/-ka (A10025): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office manager/-ka (A10025)?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Hofmann Wizard s.r.o..