Office Assistant/Receptionist - part time job

Praha
Kariérní parťák pro všechny | Nelisa.com

Office assistant/Receptionist (M/Ž)- part time

ITIS Holding je součástí investiční skupiny PPF a zabývá se řešením pro mýtné systémy. Samotný ITIS holding má v současnosti 22 zaměstnanců a každý z nich má možnost se realizovat a přicházet s novými nápady. Zakládáme si na otevřené komunikaci. 

🚩Jsme stoprocentním vlastníkem provozovatelů elektronických mýtných systémů CzechToll a SkyToll, technologických společností TollNet VITRONIC a dodavatele platebních řešení pro dopravce, společnosti PaySystem. Celkový počet zaměstnanců ve všech entitách je víc jak 2200. 

🚀 Chceš být důležitou součástí týmu a podílet se na každodenním chodu naší společnosti? Jsi usměvavý/á, komunikativní , máš rád/a kontakt s lidmi a je na tebe spolehnutí? Pak hledáme právě tebe. Budeš posazen(a) na novou židli, která bude mít pod palcem komplexní office administrativu a recepci.  

Budeš reportovat přímo HR manažerce Michaele Kroupové. Kromě toho budeš tvořit tandem s naší Executive asistentkou Nikčou, která ti vše vysvětlí, pomůže a podpoří tě v nové roli. 

🎯 Koho bychom mezi sebou rádi přivítali?

Ideální kandidát/ka, který/á má zkušenosti s prací na recepci nebo v podobné roli a je schopný/á se rychle učit, svou práci si zorganizovat a prioritizovat dané úkoly. Přichází s novými nápady a tyto nápady dokáže i realizovat a dotáhnout.

Práce je rozvržena na 4 hodiny denně v čase od 10:00 do 14:00. 

Je možnost pracovat na dohodu o vykonání práce nebo na pracovní smlouvu na zkrácený úvazek, záleží na vzájemné domluvě. V případě pracovní smlouvy má zaměstnanec nárok i na níže uvedené benefity. 

Jelikož se jedná o práci na recepci, je nezbytné být v kanceláři každý den ve stanovený čas. 

➡ Co budeš u nás dělat? 

Podpora kolegů a návštěv (Recepce):

  • Koordinace návštěv a příprava nápojů

  • Zajištění pořádku v zasedacích místnostech a jejich rezervace

  • Zajištění poštovních a kurýrních služeb 

Office administrativa:

  • Objednávky kancelářských potřeb a občerstvení na pracovišti

  • Péče o kávovar 

  • Rezervace parkovacích míst (adhoc)

  • Komunikace se správou budovy

  • Zajištění hladkého chodu kanceláře

Administrativní činnosti:

  • Scanning dokumentů 

  • Správa a archivace faktur, objednávek a došlé pošty

  • Zastupování Executive Assistant v případě její nepřítomnosti

  • Podpora HR oddělení

  • Další adhoc úkoly dle potřeby

 

✅ Co pro změnu od tebe potřebujeme? 

  • výborná znalost českého jazyka, komunikativní znalost anglického jazyka. Němčina výhodou.

  • minimálně středoškolské vzdělání

  • znalost práce s PC

  • zkušenosti s podobnou rolí min. 1 rok, ideálně v korporátním prostředí – výhodou

  • zodpovědnost, organizační schopnosti, samostatnost

  • příjemné vystupování, pozitivní přístup 

 

 👊 Jaké další výhody nabízíme? 

  • skvělý tým kolegů

  • plat odpovídající odpovědnosti dané role

  • 5 týdnů dovolené

  • 3 dny placeného volna navíc

  • flexibilní pracovní čas

  • příspěvek 500 Kč měsíčně na benefity (zaměstnanec si zvolí jednu z variant – Edenred karta, Multisport karta, penzijko)

  • stravenkový paušál 116 Kč za odpracovaný den

  • jazykové kurzy angličtiny a němčiny

  • mobilní telefon a notebook i pro soukromé účely

  • O2 tarif zdarma a k tomu možnost čerpat O2 Family

  • zaměstnanecké slevy v rámci PPF-ERV pojišťovna, sleva na pořízení vozů a PHM, Airbank

  • ovoce a občerstvení na pracovišti

  • zaměstnanecké parkování a kolárna v budově ArtGen v Praze-Holešovicích 

Je to pro tebe zajímavé? 

Zašli nám svůj životopis v angličtině s pár slovy o sobě. Plánujeme 3 kola s vhodnými kandidáty:

 

 Těšíme se na tebe! 😊 

Detaily o pracovním místě:
Firma: ITIS Holding a.s.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Office Assistant/Receptionist - part time job
Směnnost práce part-time
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 25. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Finanční účetní - Praha 4 Lhotka
Praha 4 - Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | 30 000 Kč
Product owner Salesforce CRM
Praha - Česká spořitelna
Produktový manažer e-commerce
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 60 000 Kč/měsíc
ALM Portfolio manager
Praha - Česká spořitelna
Elektrikář / technik Praha
Praha - 32 000 Kč - 50 000 Kč
Servisní technik kávovarů.
Praha - 35 000 Kč - 40 000 Kč
Obchodní Manažer pro okna a dveře
Praha - 60 000 Kč - 80 000 Kč
Prodejce - Praha - Štěrboholy
Praha - 30 000 Kč - 45 000 Kč
Zkušený/á specialist(k)a pro oblast AFC, Compliance
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Poradce - SME Dačice
Praha - Generali Česká pojišťovna
Supervisor provozu cestovní agentury
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Office Assistant/Receptionist - part time job: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office Assistant/Receptionist - part time job?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy ITIS Holding a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office Assistant/Receptionist - part time job ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě ITIS Holding a.s. ještě dnes.
0.1630