Office Assistant - Fakturace, Logistika
komunikace se zahraničními partnery, objednávání zboží - sledování skladových zásob v příslušném programu - fakturace a práce s fakturačním programem Helios - odesílání zboží do nemocnic
**Požadujeme**:
- SŠ/VŠ vzdělání - komunikace v AJ se zahraničím v ústní a písemné podobě - PC znalosti - zejména Excel - zkušenosti z obdobné pozice - výhodou
**Nabízíme**:
**Region**:
Praha, Středočeský
**Místo pracoviště**:
Brandýs nad Labem-Stará Boleslav
**Termín nástupu**:
ihned / dle dohody
**Konzultant**:
Eva Grundová
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Office Assistant - Fakturace, Logistika: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office Assistant - Fakturace, Logistika?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Recruiter.cz.