Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy

Hlavní město Praha, Praha

Jsme celosvětově významný výrobce cukrovinek a čokoládových specialit. Sídlíme v krásných kancelářích v administrativní budově v centru Prahy a momentálně hledáme office asistenta/asistentku, který/á se nám postará o celkový chod kanceláří.

Pozice je vhodná pro muže i ženy, kteří mají zkušenost s obdobnou náplní práce, ovládájí MS Office a domluví se anglicky slovem i písmem.

Kromě atraktivní mzdy vám nabídneme vysoké roční bonusy, plně hrazený iPhone 15, flexibilní pracovní dobu, home office, vlastní prostornou kancelář, příspěvky na stravování i penzijko, mnoho firemních akcí v podobě společných dovolených na horách, u moře, ve wellness, velmi osobní přístup k zaměstnancům a práci v příjemné a uvolněné atmosféře rodinné společnosti. Našich zaměstnanců si ceníme a dbáme na jejich work-life balance. Nabízíme spolupráci na HPP s nástupem možným ihned či dohodou.

POPIS POZICE:
  • budete řídit chod pražských kanceláří, starat se, že je všude uklizeno a čisto a jsou připravené zasedačky
  • nebudete se bát občas opravit drobnou závadu, případně ji nahlásíte na správu budovy
  • dohlížet na deadliny jednatele společnosti
  • esteticky upravovat prezentace jednatele společnosti v PowerPointu
  • spravovat e-mailovou schránku společnosti, předávat e-maily na jednotlivá oddělení a vyřizovat telefonáty
  • zpracovávat příchozí a odchozí poštu
  • vítat návštěvy a nabízet drobná občerstvení
  • nakupovat kancelářské potřeby a dohlížet, že nikde nic nechybí
  • zajišťovat dobrou interní komunikaci a předávat informace od zahraničního vedení společnosti k zaměstnancům
  • organizovat zaměstnanecké eventy a konference společnosti – tuzemské a zahraniční
  • občasná pomoc při organizování zahraničních služebních cest (nákup letenky či ubytování)

PROFIL KANDIDÁTA:
  • zkušenost s obdobnou náplní práce (office asistent/ka, office manažer/ka, recepční)
  • komunikativní znalost angličtiny slovem a písmem je nezbytná kvůli jednání se zahraniční centrálou společnosti
  • dobrá znalost MS Office
  • umíte si svoji práci dobře zorganizovat, chodíte včas, máte smysl pro zodpovědnost, zvládáte práci vykonávat samostatně a nečekáte až vám někdo řekne, že máte něco udělat

NABÍZÍME:
  • fixní mzdové ohodnocení ve výši 40 000 – 60 000 Kč dle vašich zkušeností
  • roční bonus v hodnotě až 2 měsíčních mezd na základě plnění pracovních povinností a výsledků společnosti
  • budete mít svoji vlastní prostornou kancelář
  • plně hrazený iPhone 15 a laptop
  • flexibilní pracovní doba
  • home office možný 1x týdně
  • 25 dní dovolené
  • příspěvky na stravování v hodnotě 130 Kč denně
  • příspěvky na penzijní připojištění až 1 000 Kč měsíčně
  • firemní společenské akce a teambuildingy v ČR i zahraničí (konference, dovolená u moře, lyžování na horách, cyklovýlety, wellness pobyty a mnoho dalšího)
  • nabízíme velmi osobní přístup k zaměstnancům a vztahy založené na důvěře
  • sídlíme v krásných kancelářích v centru Prahy
  • smlouva na HPP
  • nástup možný ihned či dohodou

Detaily o pracovním místě:
Firma: MANPOWER
Lokalita: Praha
Odvětví práce: Administrativa
Pracovní pozice: Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 1. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    10 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Data Architect 🚀
Praha - ŠKODA TRANSPORTATION
Psycholog VV a ÚpVZD Praha Pankrác
Praha - 35 050 Kč - 47 920 Kč
Byznys analytik, interní lektor - Praha
Praha - AVE CZ odpadové hospodářství
LCL Import customer service
Praha - 50 000 Kč/měsíc - 60 000 Kč/měsíc
Prodejce na showroom
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Teamleader a Obchodní zástupce pro platební řešení
Praha - 50 000 Kč/měsíc - 100 000 Kč/měsíc
Obchodně-technický zástupce
Praha - 35 000 Kč - 45 000 Kč
Fakturant - Praha-východ
Praha - 30 000 Kč - 42 000 Kč
Servisní technik (m/ž)
Praha - 34 000 Kč/měsíc - 39 100 Kč/měsíc
Systémový inženýr
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 65 000 Kč/měsíc
Field Sales Specialist - hledáme aktivní obchodníky
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 70 000 Kč/měsíc
Obchodní konzultant | software
Praha - 45 000 Kč - 80 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy MANPOWER.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě MANPOWER ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
0.5637