Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy

Praha

Náplň práce

Jsme celosvětově významný výrobce cukrovinek a čokoládových specialit. Sídlíme v krásných kancelářích v administrativní budově v centru Prahy a momentálně hledáme office asistenta/asistentku, který/á se nám postará o celkový chod kanceláří. Pozice je vhodná pro muže i ženy, kteří mají zkušenost s obdobnou náplní práce, ovládájí MS Office a domluví se anglicky slovem i písmem. Kromě atraktivní mzdy vám nabídneme vysoké roční bonusy, plně hrazený iPhone 15, flexibilní pracovní dobu, home office, vlastní prostornou kancelář, příspěvky na stravování i penzijko, mnoho firemních akcí v podobě společných dovolených na horách, u moře, ve wellness, velmi osobní přístup k zaměstnancům a práci v příjemné a uvolněné atmosféře rodinné společnosti. Našich zaměstnanců si ceníme a dbáme na jejich work-life balance. Nabízíme spolupráci na HPP s nástupem možným ihned či dohodou.
  • budete řídit chod pražských kanceláří, starat se, že je všude uklizeno a čisto a jsou připravené zasedačky
  • nebudete se bát občas opravit drobnou závadu, případně ji nahlásíte na správu budovy
  • dohlížet na deadliny jednatele společnosti
  • esteticky upravovat prezentace jednatele společnosti v PowerPointu
  • spravovat e-mailovou schránku společnosti, předávat e-maily na jednotlivá oddělení a vyřizovat telefonáty
  • zpracovávat příchozí a odchozí poštu
  • vítat návštěvy a nabízet drobná občerstvení
  • nakupovat kancelářské potřeby a dohlížet, že nikde nic nechybí
  • zajišťovat dobrou interní komunikaci a předávat informace od zahraničního vedení společnosti k zaměstnancům
  • organizovat zaměstnanecké eventy a konference společnosti – tuzemské a zahraniční
  • občasná pomoc při organizování zahraničních služebních cest (nákup letenky či ubytování)
  • Požadujeme

  • zkušenost s obdobnou náplní práce (office asistent/ka, office manažer/ka, recepční)
  • komunikativní znalost angličtiny slovem a písmem je nezbytná kvůli jednání se zahraniční centrálou společnosti
  • dobrá znalost MS Office
  • umíte si svoji práci dobře zorganizovat, chodíte včas, máte smysl pro zodpovědnost, zvládáte práci vykonávat samostatně a nečekáte až vám někdo řekne, že máte něco udělat
  • Nabízíme

  • fixní mzdové ohodnocení ve výši 40 000 – 60 000 Kč dle vašich zkušeností
  • roční bonus v hodnotě až 2 měsíčních mezd na základě plnění pracovních povinností a výsledků společnosti
  • budete mít svoji vlastní prostornou kancelář
  • plně hrazený iPhone 15 a laptop
  • flexibilní pracovní doba
  • home office možný 1x týdně
  • 25 dní dovolené
  • příspěvky na stravování v hodnotě 130 Kč denně
  • příspěvky na penzijní připojištění až 1 000 Kč měsíčně
  • firemní společenské akce a teambuildingy v ČR i zahraničí (konference, dovolená u moře, lyžování na horách, cyklovýlety, wellness pobyty a mnoho dalšího)
  • nabízíme velmi osobní přístup k zaměstnancům a vztahy založené na důvěře
  • sídlíme v krásných kancelářích v centru Prahy
  • smlouva na HPP
  • nástup možný ihned či dohodou

  • NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
    Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

    Detaily o pracovním místě:
    Firma: ManpowerGroup s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
    Nabídka přidána: 1. 3. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Odpovědět na inzerát
        Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
    Zajímavé nabídky práce v okolí:
    Hledám lékárníky/vedoucí lékárníky - Praha 9
    Praha - 50 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
    Obchodní zástupce Air&Sea
    Praha - 60 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
    Disponent leteckých přeprav
    Praha - 40 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
    Seřizovač až 45 000Kč - Praha
    Praha - 35 000 Kč - 45 000 Kč
    Samostatná účetní s AJ
    Praha - 35 000 Kč - 60 000 Kč
    Finanční účetní se SAP
    Praha - 35 000 Kč - 60 000 Kč
    Kompletační dělník
    Praha - 25 000 Kč/měsíc - 30 000 Kč/měsíc
    Vedoucí obchodní manažer
    Praha - 32 180 Kč - 46 820 Kč
    Elektrikář / technik Praha
    Praha - 32 000 Kč - 50 000 Kč
    Obchodní zástupce (M/Ž)
    Praha - 50 000 Kč - 80 000 Kč
    IT správce/administrátor
    Praha - 45 000 Kč/měsíc - 60 000 Kč/měsíc
    Obchodní zástupce pro digitální zaměstnanecké benefity
    Praha - 55 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
    Specialista prodeje v call centru :)
    Praha - 4Life Direct Insurance Services s.r.o.
    Manažer/Manažerka bistra
    Praha - 45 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
    Podívejte se na další nabídky práce

    Práce Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy: Často kladené otázky

    👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy?

    Práce je nabízena v lokalitě Praha.

    👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

    Nabízená mzda je 40 000 - 60 000 Kč / měsíc.

    👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

    Tato nabídka práce je do firmy ManpowerGroup s.r.o..

    Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě ManpowerGroup s.r.o. ještě dnes.
    0.2053