Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy
budete řídit chod pražských kanceláří, starat se, že je všude uklizeno a čisto a jsou připravené zasedačky
nebudete se bát občas opravit drobnou závadu, případně ji nahlásíte na správu budovy
dohlížet na deadliny jednatele společnosti
esteticky upravovat prezentace jednatele společnosti v PowerPointu
spravovat e-mailovou schránku společnosti, předávat e-maily na jednotlivá oddělení a vyřizovat telefonáty
zpracovávat příchozí a odchozí poštu
vítat návštěvy a nabízet drobná občerstvení
nakupovat kancelářské potřeby a dohlížet, že nikde nic nechybí
zajišťovat dobrou interní komunikaci a předávat informace od zahraničního vedení společnosti k zaměstnancům
organizovat zaměstnanecké eventy a konference společnosti – tuzemské a zahraniční
občasná pomoc při organizování zahraničních služebních cest (nákup letenky či ubytování)
Nabídka: fixní mzdové ohodnocení ve výši 40 000 – 60 000 Kč dle vašich zkušeností
roční bonus v hodnotě až 2 měsíčních mezd na základě plnění pracovních povinností a výsledků společnosti
budete mít svoji vlastní prostornou kancelář
plně hrazený iPhone 15 a laptop
flexibilní pracovní doba
home office možný 1x týdně
25 dní dovolené
příspěvky na stravování v hodnotě 130 Kč denně
příspěvky na penzijní připojištění až 1 000 Kč měsíčně
firemní společenské akce a teambuildingy v ČR i zahraničí (konference, dovolená u moře, lyžování na horách, cyklovýlety, wellness pobyty a mnoho dalšího)
nabízíme velmi osobní přístup k zaměstnancům a vztahy založené na důvěře
sídlíme v krásných kancelářích v centru Prahy
smlouva na HPP
nástup možný ihned či dohodou
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: Jsme celosvětově významný výrobce cukrovinek a čokoládových specialit. Sídlíme v krásných kancelářích v administrativní budově v centru Prahy a momentálně hledáme office asistenta/asistentku, který/á se nám postará o celkový chod kanceláří.
Pozice je vhodná pro muže i ženy, kteří mají zkušenost s obdobnou náplní práce, ovládájí MS Office a domluví se anglicky slovem i písmem.
Kromě atraktivní mzdy vám nabídneme vysoké roční bonusy, plně hrazený iPhone 15, flexibilní pracovní dobu, home office, vlastní prostornou kancelář, příspěvky na stravování i penzijko, mnoho firemních akcí v podobě společných dovolených na horách, u moře, ve wellness, velmi osobní přístup k zaměstnancům a práci v příjemné a uvolněné atmosféře rodinné společnosti. Našich zaměstnanců si ceníme a dbáme na jejich work-life balance. Nabízíme spolupráci na HPP s nástupem možným ihned či dohodou.
zkušenost s obdobnou náplní práce (office asistent/ka, office manažer/ka, recepční)
komunikativní znalost angličtiny slovem a písmem je nezbytná kvůli jednání se zahraniční centrálou společnosti
dobrá znalost MS Office
umíte si svoji práci dobře zorganizovat, chodíte včas, máte smysl pro zodpovědnost, zvládáte práci vykonávat samostatně a nečekáte až vám někdo řekne, že máte něco udělat
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..