Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy

Praha hl.m.


budete řídit chod pražských kanceláří, starat se, že je všude uklizeno a čisto a jsou připravené zasedačky

nebudete se bát občas opravit drobnou závadu, případně ji nahlásíte na správu budovy

dohlížet na deadliny jednatele společnosti

esteticky upravovat prezentace jednatele společnosti v PowerPointu

spravovat e-mailovou schránku společnosti, předávat e-maily na jednotlivá oddělení a vyřizovat telefonáty

zpracovávat příchozí a odchozí poštu

vítat návštěvy a nabízet drobná občerstvení

nakupovat kancelářské potřeby a dohlížet, že nikde nic nechybí

zajišťovat dobrou interní komunikaci a předávat informace od zahraničního vedení společnosti k zaměstnancům

organizovat zaměstnanecké eventy a konference společnosti – tuzemské a zahraniční

občasná pomoc při organizování zahraničních služebních cest (nákup letenky či ubytování)


Nabídka: fixní mzdové ohodnocení ve výši 40 000 – 60 000 Kč dle vašich zkušeností

roční bonus v hodnotě až 2 měsíčních mezd na základě plnění pracovních povinností a výsledků společnosti

budete mít svoji vlastní prostornou kancelář

plně hrazený iPhone 15 a laptop

flexibilní pracovní doba

home office možný 1x týdně

25 dní dovolené

příspěvky na stravování v hodnotě 130 Kč denně

příspěvky na penzijní připojištění až 1 000 Kč měsíčně

firemní společenské akce a teambuildingy v ČR i zahraničí (konference, dovolená u moře, lyžování na horách, cyklovýlety, wellness pobyty a mnoho dalšího)

nabízíme velmi osobní přístup k zaměstnancům a vztahy založené na důvěře

sídlíme v krásných kancelářích v centru Prahy

smlouva na HPP

nástup možný ihned či dohodou

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.


Požadavky: Jsme celosvětově významný výrobce cukrovinek a čokoládových specialit. Sídlíme v krásných kancelářích v administrativní budově v centru Prahy a momentálně hledáme office asistenta/asistentku, který/á se nám postará o celkový chod kanceláří.

Pozice je vhodná pro muže i ženy, kteří mají zkušenost s obdobnou náplní práce, ovládájí MS Office a domluví se anglicky slovem i písmem.

Kromě atraktivní mzdy vám nabídneme vysoké roční bonusy, plně hrazený iPhone 15, flexibilní pracovní dobu, home office, vlastní prostornou kancelář, příspěvky na stravování i penzijko, mnoho firemních akcí v podobě společných dovolených na horách, u moře, ve wellness, velmi osobní přístup k zaměstnancům a práci v příjemné a uvolněné atmosféře rodinné společnosti. Našich zaměstnanců si ceníme a dbáme na jejich work-life balance. Nabízíme spolupráci na HPP s nástupem možným ihned či dohodou.

zkušenost s obdobnou náplní práce (office asistent/ka, office manažer/ka, recepční)

komunikativní znalost angličtiny slovem a písmem je nezbytná kvůli jednání se zahraniční centrálou společnosti

dobrá znalost MS Office

umíte si svoji práci dobře zorganizovat, chodíte včas, máte smysl pro zodpovědnost, zvládáte práci vykonávat samostatně a nečekáte až vám někdo řekne, že máte něco udělat



Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Praha hl.m.
Pracovní pozice: Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 28. 2. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Mistr – Praha – Dolní Chabry
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Konstruktér
Praha - 50 000 Kč - 60 000 Kč
E-commerce ředitel
Praha - 120 000 Kč - 200 000 Kč
Metodik účetnictví - Centrum Prahy
Praha - 55 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Servisní technik elektrických zkušeb
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 60 000 Kč/měsíc
Prodavač/ka ve Staré Boleslavi
Praha - 21 500 Kč - 23 300 Kč
Obchodní zástupce – Čechy
Praha - 40 000 Kč - 70 000 Kč
Specialista logistiky – junior
Praha - 35 000 Kč - 40 000 Kč
Kominík
Praha - 25 000 Kč - 40 000 Kč
Specialista EU projektů
Praha - 40 000 Kč - 50 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1518