Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy

Jsme celosvětově významný výrobce cukrovinek a čokoládových specialit. Sídlíme v krásných kancelářích v administrativní budově v centru Prahy a momentálně hledáme office asistenta/asistentku, který/á se nám postará o celkový chod kanceláří.
Pozice je vhodná pro muže i ženy, kteří mají zkušenost s obdobnou náplní práce, ovládájí MS Office a domluví se anglicky slovem i písmem.
Kromě atraktivní mzdy vám nabídneme vysoké roční bonusy, plně hrazený iPhone 15, flexibilní pracovní dobu, home office, vlastní prostornou kancelář, příspěvky na stravování i penzijko, mnoho firemních akcí v podobě společných dovolených na horách, u moře, ve wellness, velmi osobní přístup k zaměstnancům a práci v příjemné a uvolněné atmosféře rodinné společnosti. Našich zaměstnanců si ceníme a dbáme na jejich work-life balance. Nabízíme spolupráci na HPP s nástupem možným ihned či dohodou.
POPIS POZICE:- budete řídit chod pražských kanceláří, starat se, že je všude uklizeno a čisto a jsou připravené zasedačky
- nebudete se bát občas opravit drobnou závadu, případně ji nahlásíte na správu budovy
- dohlížet na deadliny jednatele společnosti
- esteticky upravovat prezentace jednatele společnosti v PowerPointu
- spravovat e-mailovou schránku společnosti, předávat e-maily na jednotlivá oddělení a vyřizovat telefonáty
- zpracovávat příchozí a odchozí poštu
- vítat návštěvy a nabízet drobná občerstvení
- nakupovat kancelářské potřeby a dohlížet, že nikde nic nechybí
- zajišťovat dobrou interní komunikaci a předávat informace od zahraničního vedení společnosti k zaměstnancům
- organizovat zaměstnanecké eventy a konference společnosti – tuzemské a zahraniční
- občasná pomoc při organizování zahraničních služebních cest (nákup letenky či ubytování)
PROFIL KANDIDÁTA:
- zkušenost s obdobnou náplní práce (office asistent/ka, office manažer/ka, recepční)
- komunikativní znalost angličtiny slovem a písmem je nezbytná kvůli jednání se zahraniční centrálou společnosti
- dobrá znalost MS Office
- umíte si svoji práci dobře zorganizovat, chodíte včas, máte smysl pro zodpovědnost, zvládáte práci vykonávat samostatně a nečekáte až vám někdo řekne, že máte něco udělat
NABÍZÍME:
- fixní mzdové ohodnocení ve výši 40 000 – 60 000 Kč dle vašich zkušeností
- roční bonus v hodnotě až 2 měsíčních mezd na základě plnění pracovních povinností a výsledků společnosti
- budete mít svoji vlastní prostornou kancelář
- plně hrazený iPhone 15 a laptop
- flexibilní pracovní doba
- home office možný 1x týdně
- 25 dní dovolené
- příspěvky na stravování v hodnotě 130 Kč denně
- příspěvky na penzijní připojištění až 1 000 Kč měsíčně
- firemní společenské akce a teambuildingy v ČR i zahraničí (konference, dovolená u moře, lyžování na horách, cyklovýlety, wellness pobyty a mnoho dalšího)
- nabízíme velmi osobní přístup k zaměstnancům a vztahy založené na důvěře
- sídlíme v krásných kancelářích v centru Prahy
- smlouva na HPP
- nástup možný ihned či dohodou
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office asistent/ka s vlastní kanceláří – centrum Prahy?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MANPOWER.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa