💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Office and Business Support Manager

Prague, Praha

Your mission
As an Office and Business Support Manager at Processand, you will play a crucial role in overseeing our financial health and ensuring the smooth operation of our office environment. You will be the backbone of our company, working closely with various departments to manage and support business operations and administrative tasks.
**Key Responsibilities**:
- General Support: You support the whole team (Munich and Prague) but also all different departments in various organizational activities.
- Facilities Management: Ensuring the office environment is well-maintained, safe and pleasant for employees.
- Administrative Support: Support daily financial operations, track cash flow and prepare reports.
- Accounting Support: Support the accounts payables and accounts receivables process. You are the interface to our tax consultant.
- Supplier Management: Negotiating with suppliers to secure best prices and terms.
- Event Planning: Organizing meetings, conferences and office events including logistics and accommodations.
**Profile**:
- Excellent organizational skills: Ability to manage multiple tasks, prioritize workload and maintain efficieny in office operations
- Confidentiality: Demonstrated ability to handle sensitive information with discretion and maintain confidentiality
- Adaptability: Flexibility to adapt to changing priorities, situations and office dynamics
- Technology proficiency: Comfortable using office software and solid MS Office skills
- Fluent in English, CZECH is a plus
- Proactive attitude: Willingness to take initiative, identify areas for improvement and contribute to the overall success of the office
- Optional: Experience with financial management/accounting/office management
Why us?
- Choose a benefit that suits you from our Work-Life-Integration area
- Professional development budget
- High work-life integration and family-friendly environment
- Start-up environment with flat hierarchies
- Continuous and exciting team events

Detaily o pracovním místě:
Firma: Process& GmbH
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Office and Business Support Manager
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 19. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Business Development Manager
Praha - Welcome to the Jungle CZ & SK
Servisní technik - laboratorní a měřící technika
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 60 000 Kč/měsíc
Skladník
Praha - 31 000 Kč - 33 000 Kč
Právník/Právnička
Praha - 60 000 Kč/měsíc - 120 000 Kč/měsíc
Odstartujte kariéru bankéře/ky na Bankovním domě Praha
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
PORADCE NA POBOČCE V KLATOVECH (HPP)
Praha - Generali Česká pojišťovna
Pracovník telesales - full home-office (m/ž)
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Obchodní partner pro firmy a investory ?
Praha - Generali Česká pojišťovna
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Office and Business Support Manager: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office and Business Support Manager?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Process& GmbH.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office and Business Support Manager ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Process& GmbH ještě dnes.