💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Welcome to the Jungle - Kariérní průvodce

Office Administrator with HR Duties

Slovensko

Popis pozice
We are seeking a highly responsible and organized individual to join our team as an Office Administrator with HR Duties. This role is crucial for ensuring the smooth operation of our local office and providing comprehensive support to our sales and management teams. In addition to core administrative duties, this position also involves HR administration tasks, making it a vital role in the efficient functioning of our team.

**Key Responsibilities:**

**Administrative Support:**

* Provide comprehensive administrative assistance to the local sales team, including processing invoices, managing budgets, handling mail, and coordinating courier services.

* Coordinate the production and distribution of support materials, including printed materials, samples, gifts, and business cards.

* Assist with ad-hoc operational tasks as needed by the management team in Slovakia.

* Manage the smooth operation of the office, including meeting room bookings, office visits, and maintaining communication with suppliers.

* Process sales team expenses and manage the organizational unit’s cash register.

* Facilitate communication between the local team in Slovakia (primarily the sales team) and the head office in the Czech Republic.

* Act as the primary contact for building administration and cleaning service suppliers, ensuring effective communication and smooth office operations.


**HR Administration:**

* Schedule job interviews and assist managers in organizing the interview process.

* Assist with the organization of training sessions, team-building activities, and other HR initiatives.

* Support the HR Business Partner with various HR administrative tasks to ensure smooth HR processes.

* Contribute to a collaborative and supportive work environment by encouraging open communication and cooperation.

Detaily o pracovním místě:
Firma: British American Tobacco SK
Lokalita: Práce na Slovensku
Pracovní pozice: Office Administrator with HR Duties
Směnnost práce FULL_TIME
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 12. 9. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Office Administrator with HR Duties: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office Administrator with HR Duties?

Práce je nabízena v lokalitě Bratislava.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy British American Tobacco SK.