💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Office Administrator Full Time

Prague, Praha

Office Administrator
Overview
We are looking for a business administration graduate, or someone with one-years’ experience in an administration position, to join a growing company in Prague.
**Responsibilities**:
Be the key person to provide administrative support for HR and the Managing Director
Work with the building manager to ensure smooth-running facility management
Provide support for all employees regarding HR issues such as attendance and benefits
Liaise and source third-party suppliers for various office supplies and services
Help with ad-hoc translations of key documents from Czech to English
Play a key role in organising company events, and scheduling meeting facilities
**Requirements**:
Native Czech and fluent business English is essential
Previous work experience is not essential but an academic background in administration would be preferable
The ability, desire, and organisational skills to work independently are a must
Proficiency in MS Office is required
A keen eye for detail, and the desire to keep accurate records
We offer
A competitive salary with genuine long-term growth prospects
A well located modern office in Prague
A friendly international work environment offering a variety of cultural activities
An excellent accompanying benefits including 5 weeks holiday
No shift work
Lunch vouchers and Leisure passes, plus an annual travel pass
I confirm being made aware of my rights in connection with access to and protection of personal data.

Detaily o pracovním místě:
Firma: Indago Recruitment
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Office Administrator Full Time
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 17. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Full-time Administrative assistant
Praha - PHARMA NORD PRAHA s.r.o.
KONSTRUKTÉR - PART TIME
Praha - AC Jobs, s.r.o.
Konstruktér - part time
Praha - Advantage Consulting, s.r.o.
Software Architect
Praha - ITIS Holding a.s.
Junior Web Analytik
Praha - Publicis Groupe CZ
BI Specialist
Praha - BNP Paribas Cardif
Poradce pro aktivní správu majetku
Praha - 60 000 Kč - 80 000 Kč
Kuchař/ka vedoucí směny T- Mobile
Praha - 38 000 Kč - 43 000 Kč
Vedoucí zákaznického servisu - skladování
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
TALENTOVANÝ OBCHODNÍK/OBCHODNICE
Praha - Generali Česká pojišťovna
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Office Administrator Full Time: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Office Administrator Full Time?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Indago Recruitment.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Office Administrator Full Time ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Indago Recruitment ještě dnes.