odborný referent/vrchní referent v Oddělení kontrolním, Sekce ÚP Brno III, FÚ pro JMK

Brno

Služba zahrnuje zejména zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění.

Jedná se o tyto činnosti:

- provádění daňové kontroly v oblasti daně z přidané hodnoty

- vedení daňových řízení formou ústních jednání

- provádění místních šetření

- provádění vyhledávací činnosti

Požadujeme:

• střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání

• bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost

Platové podmínky:

• platový tarif v rozmezí od 21.710 Kč do 31.820 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,

• osobní příplatek po zapracování od 3.182 Kč do 4.773 Kč

• zvláštní příplatek 3.800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.

• možnost výkonnostních a cílových odměn,

• Saldo plus (možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci).

Co Vám nabízíme:

• stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,

• 5 týdnů dovolené + 5 sick days

• 1 den služebního volna k zařízení osobních záležitostí

• až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům

• pružná služební doba

• příspěvek na stravování

• čerpání individuálního příspěvku z FKSP dle volby zaměstnance

• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních

• letní tábor pro děti zaměstnanců

• víceúčelová karta MultiSport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky

• možnost zvýhodněného nákupu zboží a služeb u smluvních partnerů

• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven

• vzdělávací program

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9878602

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 6. ledna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu.

Předpokládaným dnem nástupu je 1. 2. 2025.

Požadavky


  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Detaily o pracovním místě:
Firma: Generální finanční ředitelství
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: odborný referent/vrchní referent v Oddělení kontrolním, Sekce ÚP Brno III, FÚ pro JMK
Směnnost práce Plný úvazek, Služební poměr
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 28692-40393 Kč
Nabídka přidána: 19. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Skladník v lakovně 33 100 - 34 600 Kč
Brno - 33 100 Kč/měsíc - 34 600 Kč/měsíc
Mistr výroby
Brno - 40 000 Kč - 50 000 Kč
Procesní inženýr v energetice
Brno - 55 000 Kč/měsíc - 65 000 Kč/měsíc
Stavbyvedoucí Brno
Brno - 50 000 Kč - 75 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Odborný referent/vrchní referent v Oddělení kontrolním, Sekce ÚP Brno III, FÚ pro JMK: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Odborný referent/vrchní referent v Oddělení kontrolním, Sekce ÚP Brno III, FÚ pro JMK?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 28692-40393 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Generální finanční ředitelství.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici odborný referent/vrchní referent v Oddělení kontrolním, Sekce ÚP Brno III, FÚ pro JMK ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Generální finanční ředitelství ještě dnes.
0.6361