odborný referent v Oddělení registračním, Sekce ÚP Brno IV, FÚ pro Jihomoravský kraj

Brno

Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- kontakt s veřejností na podatelně územního pracoviště
- výkon správy daní včetně evidenčního zpracování učiněných podání a jejich vypravování.
- výkon správy daní ve spisovnách, vedení spisů a jejich přípravu pro archivaci a skartaci.

Požadujeme:
• středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
• bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost

Platové podmínky:
• platový tarif v rozmezí od 21.530 Kč do 30.920 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
• osobní příplatek po zapracování od 3.092 Kč do 4.638 Kč
• zvláštní příplatek 2.150 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.
• možnost výkonnostních a cílových odměn,
• Saldo plus (možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci).

Co Vám nabízíme:
• stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,
• 5 týdnů dovolené + 5 sick days
• 1 den služebního volna k zařízení osobních záležitostí
• až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům
• pružná služební doba
• příspěvek na stravování
• čerpání individuálního příspěvku z FKSP dle volby zaměstnance
• rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
• letní tábor pro děti zaměstnanců
• víceúčelová karta MultiSport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
• možnost zvýhodněného nákupu zboží a služeb u smluvních partnerů
• možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
• vzdělávací program

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na: https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9878525

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 6. ledna 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu.
Předpokládaným dnem nástupu je 1. 2. 2025.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Detaily o pracovním místě:
Firma: Generální finanční ředitelství
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: odborný referent v Oddělení registračním, Sekce ÚP Brno IV, FÚ pro Jihomoravský kraj
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 21. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Obchodní zástupce air&sea; region Morava
Brno - 35 000 Kč/měsíc - 60 000 Kč/měsíc
Mistr výroby
Brno - 40 000 Kč - 50 000 Kč
Stavbyvedoucí Brno
Brno - 50 000 Kč - 75 000 Kč
Elektromontér
Brno - 35 000 Kč - 65 000 Kč
Skladník v lakovně 33 100 - 34 600 Kč
Brno - 33 100 Kč/měsíc - 34 600 Kč/měsíc
Procesní inženýr v energetice
Brno - 55 000 Kč/měsíc - 65 000 Kč/měsíc
IT Specialista/Administrator
Brno - 40 000 Kč/měsíc - 60 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Odborný referent v Oddělení registračním, Sekce ÚP Brno IV, FÚ pro Jihomoravský kraj: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Odborný referent v Oddělení registračním, Sekce ÚP Brno IV, FÚ pro Jihomoravský kraj?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Generální finanční ředitelství.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici odborný referent v Oddělení registračním, Sekce ÚP Brno IV, FÚ pro Jihomoravský kraj ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Generální finanční ředitelství ještě dnes.
0.1631