Odborní administrativní pracovníci a asistenti
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízená mzda: 30 000 - 40 000 Kč/měsíc
Je pro vás výzvou se stát pravou rukou obchodního ředitele v úspěšné společnosti? Troufnete si převzít zodpovědnost za sběr dat, komunikaci s obchodníky a přípravu podkladů a prezentací pro svého šéfa? Být skutečnou podporou svým kolegům? Baví vás práce s daty a čísly? Ano? Pak nám o sobě dejte vědět. Hledáme organizačně a komunikačně zdatnou kolegyni či kolegu pro obchodní úsek, která/ý zajistí plynulý chod úseku v rámci celé skupiny TEDOM.
Co bude vaší náplní práce?
• Podpora procesního řízení obchodního oddělení
• Procesní dohled nad zadáváním dat do interních systémů
• Kontrola evidence obchodních příležitostí
• Příprava podkladů pro vyplácení obchodních bonusů
• Organizační zajištění reportingů za obchodní oddělení
• Koordinace při přípravě dokumentů a podkladů pro porady obchodního oddělení skupiny TEDOM
• Kontrola plnění nápravných a preventivních opatření v integrovaném systému řízení
Co k této pozici budete potřebovat?
• SŠ, nejlépe ekonomického/obchodního směru
• Dobrá znalost MS Office – Word, Excel, PowerPoint
• AJ – min. na úrovni B2 (komunikace s obchodními zastoupeními v zahraničí)
• Výborné komunikační a organizační schopnosti
Co u vás oceníme?
• Praxe na obdobné pozici podpory manažerů
• Základní znalost principů účetnictví
• Řidičský průkaz sk. B
• Pečlivost, samostatnost, koncepční přístup k práci
• Zkušenosti s aktivní účastí na interních jednání
Co vám za to můžeme nabídnout?
• Flexibilní pracovní dobu a pestrou náplň práce, při které můžete využít organizační talent a zúročit ekonomické znalosti. Pomůžeme vám s rozvojem vaší angličtiny, bude-li potřeba. Nedílnou součástí vašeho pracovního vybavení je mobilní telefon a notebook.
• Finanční odměna při splnění ročních výkonnostních cílů
• K tomu je samozřejmostí i příspěvek na stravování 3 sick days 25 dnů dovolené MultiSport karta možnost osobního rozvoje a vzdělávání jazykové kurzy výhodná nabídky elektřiny a plynu odměna za doporučení zákazníka káva na pracovišti uvítací balíček pro nové zaměstnance dárek při významných životních událostech nabídka firemních akcí zvýhodněné služby našeho mobilního operátora permanentky, slevy a výhody u našich smluvních partnerů.
Kdy a kde se k nám můžete přidat?
• Nastoupit můžete ihned, případně se na termínu nástupu můžeme dohodnout.
• Vaší pracovní základnou bude kancelář v Třebíči.
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát 99 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Odborní administrativní pracovníci a asistenti: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Odborní administrativní pracovníci a asistenti?
Práce je nabízena v lokalitě Střítež.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 - 40 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy TEDOM a.s..