Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Kroměříž
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osobyAbsolventy
  • Nabízené výhody k volnému místu:
    - Dovolená navíc (5 týdnů dovolené)
    - Zvláštní prémie (Pololetní odměny)
    - Jiné výhody (Výhodný telefonní tarif, příspěvek na penzijní připojištění, ostatní benefity)
    - Jízdní výhody (Výhodné jízdné na MHD)
    - Podnikové stravování (Příspěvek na stravenky)
  • Požadovaná dovednost:
    - Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
    - Práce s PC (Word, Excel, E-mail. Program Helios a Ginis výhodou,)
    - Ekonomika - podvojné účetnictví (Znalost podvojného účetnitví)
  • Nabízená mzda: 35 000 - 35 000 Kč/měsíc

pracoviště Kroměříž
Hledáme zodpovědného a samostatného kandidáta/ku na pozici asistenta/asistentky ředitele s právním zaměřením.
- Náplní práce je široké spektrum administrativních, právních a organizačních činností spojených s chodem společnosti a podporou vedení. Hlavní náplní bude vyřizování veškeré agendy pro ředitele, organizace schůzek a porad, včetně pořizování zápisů. Práce s datovou schránkou a spisovou službou. Komunikace s dozorčí radou a jednateli. Dále vedení archivu, zpracování účetních dokladů, spolupráce při inventarizaci a zpracování statistických výkazů. Z právního hlediska se jedná o spolupráci se mzdovou účtárnou, řešení exekučních řízení, zajištění souladu s právními normami, technickými předpisy a interními směrnicemi, správa GDPR a zajištění agendy whistleblowingu. Mezi další povinnosti patří zajištění právní agendy - příprava a správa nájemních a dodavatelských smluv, vymáhání pohledávek a správní řízení.
- Požadavky: Praxe na obdobné pozici v délce 3 let je výhodou, Znalost Word, Excel, E-mail. Program Helios a Ginis výhodou, Znalost podvojného účetnitví, ŘP B, Znalost právních předpisů, pracovního práva a administrativní agendy, Zodpovědnost a samostatnost
- Benefity: Výhodný telefonní tarif, příspěvek na penzijní připojištění, ostatní benefity, Výhodné jízdné na MHD, pololetní odměny, Příspěvek na stravenky, 5 týdnů dovolené

- Svůj životopis posílejte přímo na e-mail . Do předmětu e-mailu uveďte "ASISTENT ŘEDITELE". Životopisy zaslané jiným způsobem nebudou systémem zařazeny mezi uchazeče o pracovní místo.

Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát
    244 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Odborní administrativní pracovníci a asistenti: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Odborní administrativní pracovníci a asistenti?

Práce je nabízena v lokalitě Kroměříž.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35 000 - 35 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Kroměřížské technické služby, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Odborní administrativní pracovníci a asistenti ve městě Kroměříž? Pošlete svůj životopis firmě Kroměřížské technické služby, s.r.o. ještě dnes.
0.1600