vedení agendy elektronické spisové služby (e-spis) – přijímání a odesílání elektronické pošty včetně datových schránek
vedení svěřené agendy, zajišťování správy dokumentů – třídění, předávání, archivace
evidence dovolených, DPN a OČR zaměstnanců
Požadujeme
Požadujeme
ÚSO s maturitou
praxi v administrativě na pozici asistentky – správa agend včetně archivace
velmi dobrou znalost práce na PC (Word – samostatná tvorba dokumentů, Excel – tvorba tabulek a grafů, Outlook, Internet)
pečlivost, samostatnost a organizační schopnosti
práce s elektronickou spisovou službou (e-spis) výhodou
Nabízíme
Nabízíme
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, 5 týdnů dovolené,5 dní zdravotního volna, příspěvek na stravování, pružnou pracovní dobu, penzijní pojištění a další benefity.
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Odborná asistentka?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Zdravotnická záchranná služba hl. m. Prahy.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Odborná asistentka ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Zdravotnická záchranná služba hl. m. Prahy ještě dnes.