Dostávejte nové nabídky práce přímo na e-mail!
Odborná asistentka

Vaši náplní práce bude
- zajištění plynulého chodu kanceláře
- administrativní a organizační podpora nadřízeného
- vedení agendy elektronické spisové služby (e-spis) – přijímání a odesílání elektronické pošty včetně datových schránek
- vedení svěřené agendy, zajišťování správy dokumentů – třídění, předávání, archivace
- evidence dovolených, DPN a OČR zaměstnanců
Požadujeme
- ÚSO s maturitou
- praxi v administrativě na pozici asistentky – správa agend včetně archivace
- velmi dobrou znalost práce na PC (Word – samostatná tvorba dokumentů, Excel – tvorba tabulek a grafů, Outlook, Internet)
- pečlivost, samostatnost a organizační schopnosti
- práce s elektronickou spisovou službou (e-spis) výhodou
Nabízíme
Platové zařazení dle nařízení vlády č.341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, 5 týdnů dovolené, 5 dní zdravotního volna, příspěvek na stravování, pružnou pracovní dobu, penzijní pojištění a další benefity.
Práce na plný pracovní úvazek.
Nástup možný dle dohody.
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Zdravotnická záchranná služba hlavního města Prahy Lokalita: Praha Pracovní pozice: Odborná asistentka Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 18. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Odborná asistentka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Odborná asistentka?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Zdravotnická záchranná služba hlavního města Prahy.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Odborná asistentka ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Zdravotnická záchranná služba hlavního města Prahy ještě dnes.