Obchodní zástupce/zástupkyně pro správu nemovitostí
Informace
- řízení služeb pro nemovitosti, spolupráce s dodavateli interních a externích služeb
- péče o smluvní nemovitosti, řešení širokého rozsahu technických a provozních náležitostí při zajištění provozu nemovitosti (poptávka a realizace), včetně nejoptimálnějšího nastavení cen
- zajištění rozvoje existujících technologií při údržbě nemovitostí, strategická rozhodnutí
- komunikace s vlastníky nemovitostí, správci, úřady a institucemi
- plánování a administrace zajišťovaných procesů, dozor
- zpracování nabídky služeb
- telefonická a elektronická komunikace
Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je zaslání životopisu, motivačního dopisu a kopie maturitního vysvědčení.
Co od vás očekáváme
- minimálně roční obchodně-technická praxe
- obchodně technické znalosti, zkušenosti s organizací služeb pro nemovitosti
- výborné komunikační schopnosti
- odpovědnost a profesionální přístup, samostatnost v rozhodovacích procesech
- uživatelská schopnost práce s PC (MS Office),
- ŘP sk. B. aktivní řidič/ka
- odpovědnost za svá rozhodnutí
- odvaha řešit nové věci a projekty
Co vám nabízíme
- dlouhodobou spolupráci
- služební auto
- finanční ohodnocení odpovídající výkonu a zkušenostem (mzda od 35.000 Kč)
- možnost profesního růstu a rozvoje
- administrativní a technickou podporu
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní zástupce/zástupkyně pro správu nemovitostí: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní zástupce/zástupkyně pro správu nemovitostí?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Bartoň a Partner s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Olomouc - Obchod a prodej