Obchodní zástupce
O nás
Jsme kladenská firma s rodinnými kořeny, ale na naše facility služby spoléhá Amazon v Olomouci, nebo třeba Národní divadlo v Praze. Jsme česká firma, ale také jsme součástí nadnárodního konsorcia, které řeší velké tendry na středoevropské úrovni a neustále nás nutí se zlepšovat.
Rozšiřujeme obchodní tým a hledáme ambiciózního obchodníka, který nám pomůže v realizaci naší vize. Pokud vás zajímá oblast facility služeb, hledáte novou výzvu a chtěl(a) byste být součástí zajímavého příběhu, který právě píšeme, ozvěte se nám a rádi vám řekneme víc o HGS. Mezi naše hlavní služby patří pravidelné úklidy, technologické čištění, údržba venkovních a zelených ploch, nebo dočasné přidělování zaměstnanců.
Komunikace je Vaší předností? Rád(a) se potkáváte s klienty, umíte najít příležitost?
Hledáme nového parťáka, který se vyzná a již má zkušenosti ve světě obchodu.
Náplň práce:
Co bude náplní vaší práce?
- Zpracovávání poptávek od potenciálních klientů,
- Servisní činnost s aktuálními klienty, up-sell a cross-sell aktivity,
- Vyhledání a oslovení nových klientů, komunikace se stávajícími klienty,
- Realizace obchodních schůzek u klientů,
- Příprava nabídek, smluv a důsledná práce v CRM systému,
- Nezbytnou součástí je komunikace napříč odděleními a spolupráce s kolegy podílející se na zakázce,
- Sledování dění na trhu a novinek ve svěřené oblasti,
- Propagace svěřeného portfolia produktů u stávajících klientů.
Co od Vás očekáváme:
Jak si vás představujeme..
- Proaktivitu a chuť aktivně obchodovat a oslovovat nové klienty,
- Vysoké komunikační a organizační schopnosti,
- Silné vyjednávací schopnosti,
- Osobní ambice, drive a potřeba dotahovat věci do konce,
- Logické myšlení – naše nabídky se často odvíjí od technických výkresů a metrů čtverečních ploch,
- Středně pokročilá znalost MS Excel – kalkulace pro naše nabídky nejsou triviální,
- Pečlivost a pozornost k detailu – vše musí být zapsáno v CRM a smlouvy se také sami nepřipraví,
- Týmový hráč – pracujeme v tandemu obchodník/rozpočtář,
- Středoškolské vzdělání s maturitou,
- Řidičský průkaz sk. B.
- Podmínky přijetí
- Středoškolské vzdělání s maturitou,
- Zdravotní způsobilost,
- Zkušenost s obchodem v oblasti B2B služeb min. 2 roky.
Co Vám můžeme nabídnout:
Co nabízíme?
- Smluvní vztah na hlavní pracovní poměr,
- Zajímavé finanční ohodnocení (fixní mzda + výkonnostní bonusy),
- Roční bonusy v závislosti na hospodářském výsledku,
- Služební automobil k soukromému užívání,
- Firemní notebook a telefon s datovým tarifem,
- Příspěvek na životní nebo penzijní připojištění,
- 20 dní dovolené plus 5 sick days,
- Firemní slevy a půjčky,
- Volné vstupy pro celou rodinu do ZOO Praha,Jump Park - Praha nebo aquapark Kladno,
- Rádi společně slavíme významná výročí ať už firemní nebo zaměstnanecká,
- Navýšení dovolené po odpracovaných letech.
Budeme se těšit na Vaše odpovědi :)
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Zvýhodněné půjčky
- Zálohy ze mzdy
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Dog-friendly office
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní zástupce: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní zástupce?
Práce je nabízena v lokalitě Nymburk.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy HGS, a.s..