Obchodní referentka pro servisní oddělení
Požadavky: Pro distributora zdravotnické techniky se sídlem na Praze 3, hledáme vhodnou kandidáta/kandidátku do přátelského a dynamického kolektivu na výše uvedenou pozici.
Co Vás na této pozici čeká?
* vede evidenci obchodního případu
* provádí administrativní činnosti v rámci oddělení
* komunikuje se zahraničními dodavateli
* objednává zboží
* zpracovává a zasílá faktury zákazníkům
* vyřizuje reklamace s dodavateli i zákazníky
* má na starosti logistiku zboží včetně skladové evidence
* komunikuje s přepravci
* odpovídá za dodržení procedurální posloupnosti obsahu každého obchodního případu,
* vede korespondenci týkající se obchodních případů
* vede evidenci zapůjčeného zboží, odpovídá za jeho vrácení, popř. fakturaci
* podílí se na inventurách zboží
Co nabízíme?
* zapojení do firemního vzdělávacího programu s možností rozvoje a prohlubování profesních znalostí
* nadstandardní preventivní závodní zdravotní péči poskytovanou v lékařském zařízení univerzitního typu
* veškeré potřebné pracovní vybavení
* teambuildingové aktivity
* 5 týdnů dovolené
* příspěvek na stravování
* smlouvu na dobu neurčitou
* přátelské pracovní prostředí a flexibilní pracovní dobu
Ideální kandidát?
* SŠ nebo vyšší odborné vzdělání, AJ podmínkou
* Komunikativnost
* Pečlivost
* Týmovost
* Zkušenost s logistikou zboží + skladová evidence
* Logické myšlení technického charakteru
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní referentka pro servisní oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní referentka pro servisní oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..