Obchodní referent - Ústí nad Labem
Společnost OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu / kolegyni.
Do našeho týmu hledáme novou posilu! Hledáme zájemce, kteří se nebojí přijmout odpovědnost za své kroky a budou podporou pro stávající tým. Pokud jste to právě Vy, tak nám pošlete svůj životopis.
Co vás čeká:
- budování a udržování obchodních vztahů s vybranými klíčovými zákazníky
- identifikace potenciálních klientů na trhu a jejich postupná akvizice
- podílení se na přípravě plánu prodeje
- zodpovědnost za plnění stanovených obchodních cílů a za finanční výsledky
- monitorování konkurenčních aktivit, situace na trhu
- práce ve společnosti, která je orientovaná nejen na cíle, ale i na zaměstnance a jejich potřeby
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- komunikativní a prezentační dovednosti
- cílevědomost a tah na branku
- znalost práce s PC (Word, Excel, PowerPoint)
- zkušenost s prací v call centru výhodou
Co vám můžeme nabídnout:
- zajímavou fixní mzdu a bonusy dle Vašich výsledků
- stabilní českou společnost, která ocení Váš přínos
- smlouvu na HPP
- 5 týdnů dovolené
- občerstvení na pracovišti
- relaxační místnost
- kvalitní a efektivní školení
V případě zájmu se těšíme na Váš životopis!
Odpovědět na inzerát 12 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní referent - Ústí nad Labem: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní referent - Ústí nad Labem?
Práce je nabízena v lokalitě Ústí nad Labem.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA.