Obchodní referent s AJ (home office)
Ovládáte aktivně AJ (min. B2) a hledáte admin práci, kde ji můžete denně používat? Po zaškolení ve stabilní firmě na Ždársku můžete pracovat až z 90 % z domova! Zkušenosti z pozice obchodního disponenta, orientace v SAPu a základy němčiny jsou velkou výhodou.
CO BUDETE DĚLAT?
- Zajišťovat včasné dodávky nakupovaných artiklů
- Disponovat v sesterských závodech a v distribučních centrech
- Zodpovídat za optimální skladové zásoby v sesterských závodech
- Zadávat data forecastu do SAPu
- Denně komunikovat v angličtině či/a němčině
CO VÁM FIRMA NABÍZÍ?
- Práci v mezinárodním týmu výrobní společnosti
- Zajímavou mzdu dle zkušeností
- Roční bonusy
- Po zaškolení možnost home office až 90% času
- 5 týdnů dovolené
- Online cafeterii
- Příspěvky na podporu zdraví (sportovní aktivity, wellness apod.)
- Příspěvek na dojíždění
- Firemní slevy
- Odměny při pracovních a životních jubileích
- Firemní stravování
- Příspěvek na penzijní pojištění až 5 %
- Jazykové kurzy zdarma
- Místo výkonu práce: region Žďár nad Sázavou
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní referent s AJ (home office): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní referent s AJ (home office)?
Práce je nabízena v lokalitě Žďár nad Sázavou.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy NOVÝ START, personální agentura s.r.o..