Obchodní referent s AJ(home office)
Zajištění včasných dodávek nakupovaných artiklůDisponování v sesterských závodech a v distribučních centrechZodpovědnost za optimální skladové zásoby v sesterských závodechZadávání dat forecastu do SAPuDenní komunikace v angličtině či/a němčiněPožadujeme:Minimálně SŠ vzděláníAJ na úrovni B2Orientace v SAPZkušenosti z obdobné pozice vítányNJ výhodouNabízíme:Práci v mezinárodním týmu výrobní společnostiZajímavou mzdu dle zkušenostíRoční bonusyPo zaškolení možnost home office až 90% času5 týdnů dovolenéOnline cafeteriiPříspěvky na podporu zdraví (sportovní aktivity, wellness apod.)Příspěvek na dojížděníFiremní slevyOdměny při pracovních a životních jubileíchFiremní stravováníPříspěvek na penzijní pojištění až 5 %Jazykové kurzy zdarmaMísto výkonu práce: region Žďár nad SázavouVzdělání:SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, VysokoškolskéTyp pracovního poměru:Plný úvazek
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní referent s AJ(home office): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní referent s AJ(home office)?
Práce je nabízena v lokalitě Žďár nad Sázavou.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy NOVÝ START, personální agentura s.r.o..