Obchodní Referent S Aj (25-40.000 Kč)
**PRACOVNÍ NÁPLŇ**:
- Zajištění administrativní a organizační podpory obchodního týmu
- Kontrola cenových nabídek a objednávek
- Zadávání dat a správa položek v Oracle
- Spolupráce s oddělením logistiky, nákupu a výroby
- Spolupráce s obchodním oddělením a managementem v zahraničí
**CO POŽADUJEME?**:
- Min. SŠ vzdělání
- Anglický jazyk pro denní komunikaci se zahraničním vedením
- Znalost MS Office, ERP systémů
- Zkušenost na administrativní pozici výhodou
**CO NABÍZÍME?**:
- 13. mzdu
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní dobu s pevným základem
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Systém Cafeterie
- Jazykové kurzy
- Příspěvek na dopravu
- Vzdělávací kurzy a školení
- Příspěvek na stravování
- Možnost kariérního rozvoje
- Možnost práce na zkrácený úvazek
- Pozici pro muže i ženy
- Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
- Místo výkonu zaměstnání: Praha 9
**DALŠÍ INFORMACE**:
Zobrazit více
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní Referent S Aj (25-40.000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní Referent S Aj (25-40.000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting.