Obchodní Referent Pro Zpracování Objednávek
O nás
Pro našeho klienta, českou obchodní společnost zajišťující pro své klienty v tuzemsku a zahraničí prodej zemědělských komodit a je stabilním partnerem pro své zákazníky v rámci Evropy, hledáme vhodného kandidáta nebo kandidátku na pozici Obchodní referent pro zpracování objednávek.
Náplň práce:
- Zajištění logistiky a dopravy zemědělských komodit pro zákazníky v Evropě
- Evidence přeprav, objednávek a zakázek
- Fakturace a administrativní činnost
- Každodenní komunikace v angličtině nebo němčině s klienty i dodavateli
Co od Vás očekáváme:
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, VŠ je výhodou
- Praxi v administrativní činnosti minimálně 2 roky
- Schopnost každodenní komunikace v AJ nebo NJ
- Velkou míru pečlivosti a smysl pro detail
- Znalost práce na PC v pokročilé uživatelské úrovni (MS Office, IS, …)
- Chuť učit se a rozvíjet se v oblasti obchodu se zemědělskými komoditami
Co Vám můžeme nabídnout:
- Spolupráci na hlavní pracovní poměr
- Zázemí stabilní společnosti a malý kolektiv
- Mzdové ohodnocení v rozpětí 35-45 000 Kč dle zkušeností
- Flexibilní pracovní dobu
- Kvalitní zaškolení a profesní růst
- Moderní kanceláře na Praze 5 – Butovicích
Benefity
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní Referent Pro Zpracování Objednávek: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní Referent Pro Zpracování Objednávek?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy JISTU recruitment s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Obchodní Referent Pro Zpracování Objednávek ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě JISTU recruitment s.r.o. ještě dnes.