Obchodní referent - podpora OZ - Brno
Pracovní náplň
Zpracování objednávky od zákazníků a vystavíš příslušné doklady
Znalost stavebního materiálu výhodou
Budete pravidelně komunikovat se zákazníky
S obchodním zástupcem budeš spolupracovat na denní bázi
Komunikace napříč společností
Požadujeme
Vzdělání (stavební zaměření výhodou), případně praxi na obdobné pozici či ve stavebnictví
Samostatnost, komunikativnost a logické myšlení
PC, orientaci v tabulkách a e-mailu
Praxe s fakturací
Týmovost
Organizační schopnosti
Všeobecný přehled ve stavebnictví je pro tebe výhodou
Nabízíme
Zaměstnání na HPP dobu neurčitou
5 týdnů dovolené
Stravenkový paušál - stravné na každý den - cca 2000,- Kč/ měsíčně do výplaty
Penzijní pojištění
Káva a čaj na pracovišti zdarma
Řádné zaškolení - adaptace nováčků
CZ – stabilní společnost
Firemní akce
Možnost dalšího profesního
Vitamínové balíčky 2x ročně
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: ADSESA Staff CONSULTING s.r.o. Lokalita: Brno Pracovní pozice: Obchodní referent - podpora OZ - Brno Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 38000-43000 Kč Nabídka přidána: 13. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní referent - podpora OZ - Brno: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní referent - podpora OZ - Brno?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 38000-43000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ADSESA Staff CONSULTING s.r.o..