Obchodní referent – péče o klíčové zákazníky

Praha-východ


pečovat o naše klíčové tuzemské zákazníky, vyřizovat jejich požadavky a rozšiřovat s nimi spolupráci

řešit se zákazníky jejich objednávky

zadávat objednávky do interního systému a do výroby

jednat se zahraničními dodavateli

připravovat dokumenty pro zákazníky (kalkulace, prezentace, cenové nabídky a jednoduché smlouvy)

zpracovávat přijaté i vydané faktury a připravovat podklady k nim

sledovat zásoby na skladech

úzce spolupracovat s obchodníkem v terénu


Nabídka: fixní mzdové ohodnocení dle vašich zkušeností

měsíční prémie

kvartální bonusy

roční bonusy

25 dní dovolené

2 sick days

flexibilní pracovní doba

příspěvek na stravování 200 Kč denně

příspěvek na Multisport kartu

plně hrazené jazykové kurzy v pracovní době

každý týden firemní snídaně

kanceláře v moderní administrativní budově u Říčan

velmi přátelská a uvolněná atmosféra na pracovišti

důkladné zaškolení – u nás nebudete vhozeni do vody

firemní společenské akce a teambuildingy

nabízíme velmi osobní přístup k zaměstnancům a vztahy založené na důvěře

smlouva na HPP

nástup možný ihned či dohodou

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.


Požadavky: Jsme mezinárodní společnost s přátelskou a neformální atmosférou a už mnoho let se se zabýváme distribucí obalových materiálů a menších balicích strojů. Momentálně hledáme obchodního referenta, který bude pečovat o naše stávající zákazníky. Kanceláře máme v administrativní budově u Říčan.

Pozice je vhodná pro muže i ženy s obchodními zkušenostmi a alespoň středně pokročilou znalostí angličtiny. Jedná se o kancelářskou práci, při které budete pečovat o zákazníky prostřednictvím telefonu či e-mailu. Osobně se bude se zákazníky setkávat váš kolega působící v terénu.

Odměnou vám kromě fixní mzdy budou měsíční prémie, kvartální a roční bonusy, 27 dní volna, flexibilní pracovní doba, příspěvky na stravování, Multisport kartu, a hlavně skvělý tým lidí. Smlouva na HPP. Nástup možný ihned nebo dohodou.

máte zkušenosti s péčí o zákazníky a se zpracováním objednávek

zvládnete alespoň písemně komunikovat se zahraničními dodavateli

ovládáte Microsoft Office Excel, Word a Powerpoint

ideálně máte vozidlo, se kterým můžete dojíždět do našich kanceláří (MHD spoje u nás bohužel nejsou optimální)



Detaily o pracovním místě:
Lokalita: Praha-východ
Pracovní pozice: Obchodní referent – péče o klíčové zákazníky
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 20. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Telefonní operátoři - stálí klienti SK/CZ (karlín)
Praha - 25 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Asistent/ka produktového manažera
Praha - 25 000 Kč - 40 000 Kč
(Senior) Analytics Engineer
Praha - Heureka Group a.s.
Asistent/ka obchodního oddělení
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Obchodní referent – péče o klíčové zákazníky: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní referent – péče o klíčové zákazníky?

Práce je nabízena v lokalitě Praha-východ.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Obchodní referent – péče o klíčové zákazníky ve městě Praha-východ? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.5408