💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.
Obchodní referent/ka - zákaznický servis
Náplň práce
- vyřizování požadavků zákazníků
- komunikace v cizím jazyce
- přijímání a správa objednávek
- vyřizování telefonické a emailové komunikace
- administrativa - dodací listy, faktury, celní doklady
- kooperace s ostatními odděleními
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání
- praxi v oblasti zákaznické podpory nebo obchodu
- pokročilou znalost anglického jazyka (denní komunikace) - německý jazyk velkou výhodou
- znalost MS Office (Word, Excel), SAP
- komunikační dovednosti, pečlivost, proaktivitu
Nabízíme
- stabilní zaměstnání v mezinárodní společnosti
- týden dovolené navíc + sick days
- závodní kantýnu + příspěvek na stravování
- zkrácenou pracovní dobu (7,5 hodiny)
- odborné vzdělávací kurzy
- příspěvky na volnočasové aktivity
- místo výkonu práce: Žďársko
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní referent/ka - zákaznický servis: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní referent/ka - zákaznický servis?
Práce je nabízena v lokalitě Kraj Vysočina.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 - 40 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Obchodní referent/ka - zákaznický servis ve městě Kraj Vysočina?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.