Obchodní referent/-ka
Máte zkušenosti z obchodního oddělení či zákaznického servisu? Máte zájem pracovat v malém kolektivu, kde vládne přátelská atmosféra?
Pokud také ovládáte bez problémů práci v SAP systému a Excelu a domluvíte se částečně anglicky nebo německy, pak možná právě Vy můžete doplnit náš tým.
Na pozici obchodního referenta budete mít na starosti:
- komunikaci se zákazníky a obchodním týmem v terénu
- tvorbu a zpracovávání nabídek
- zpracování reklamací
- příjem objednávek a kontrolu termínů
- práci v programu SAP
POŽADAVKY:
- SŠ vzdělání obchodního nebo technického charakteru
- znalost anglického jazyka nebo německého jazyka alespoň pro písemnou formu
- zkušenosti na obdobné pozici v administrativě nebo obchodu
- znalost obchodních procesů – fakturací, nabídek a objednávek
- Práce v MS Office Excel
- Znalost práce v SAP – NUTNÉ
BENEFITY:
- 5 týdnů dovolené
- závodní stravování
- bonusové ohodnocení
- jazykové kurzy AJ, NJ
- penzijní připojištění
- občasný homeoffice
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní referent/-ka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní referent/-ka?
Práce je nabízena v lokalitě Stod.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Obchodní referent/-ka ve městě Stod?
Pošlete svůj životopis firmě Grafton Recruitment s.r.o. ještě dnes.