Obchodní Referent/ka S Aj (32-43.000 Kč)
**PRACOVNÍ NÁPLŇ**:
- Proaktivní rozšiřování našeho zákaznického portfolia (cold call)
- Sjednávání schůzek se zákazníky pro našeho obchodního zástupce
- Tvorba a prezentace nabídek
- Úzká spolupráce s obchodním zástupcem / výrobou
- Práce v MS Office - Excel
- Ad hoc úkoly
**CO POŽADUJEME?**:
- SŠ vzdělání
- Znalost MS Excel
- Anglický jazyk na úrovni B1 (komunikativní)
- Zkušenost v oblasti obchodu, ideálně v B2B prostředí - výhodou
- Silné komunikační dovednosti
- Samostatnost, organizační schopnosti
- Řidičský průkaz sk. B
**CO NABÍZÍME?**:
- 25 dní dovolené
- Pracovní doba 37,5h
- Mobil, notebook
- Občasný Home Office
- Stravenkový paušál
- Sodexo Pass
Prostor pro vlastní kreativitu a inovace
-
- Nástup možný: IHNED
- Místo výkonu práce: 10 minut od Uherského Ostrohu
**DALŠÍ INFORMACE**:
Zobrazit více
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní Referent/ka S Aj (32-43.000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní Referent/ka S Aj (32-43.000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting.