Obchodní referent/ka
Máte zkušenosti z obchodního oddělení či zákaznického servisu? Máte zájem pracovat v malém kolektivu, kde vládne přátelská atmosféra?
Pokud také ovládáte bez problémů práci v SAP systému a Excelu a domluvíte se částečně anglicky nebo německy, pak možná právě Vy můžete doplnit náš tým.
Na pozici obchodního referenta budete mít na starosti:
- komunikaci se zákazníky a obchodním týmem v terénu
- tvorbu a zpracovávání nabídek
- zpracování reklamací
- příjem objednávek a kontrolu termínů
- práci v programu SAP
Nabídka: - 5 týdnů dovolené
- závodní stravování
- bonusové ohodnocení
- jazykové kurzy AJ, NJ
- penzijní připojištění
- občasný homeoffice
Požadavky: - SŠ vzdělání obchodního nebo technického charakteru
- znalost anglického jazyka nebo německého jazyka alespoň pro písemnou formu
- zkušenosti na obdobné pozici v administrativě nebo obchodu
- znalost obchodních procesů - fakturací, nabídek a objednávek
- Práce v MS Office Excel
- Znalost práce v SAP - NUTNÉ
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní referent/ka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní referent/ka?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň-jih.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35000 - 45000 Kč za měsíc.