💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.
Obchodní referent
přijímání objednávek a jejich interní zpracování
správa zakázek v informačním systému
zákaznický servis – příjem a řešení požadavků zákazníků
zajištění dopravy zákazníkovi
spolupráce s výrobou
Požadujeme
- předchozí praxe na pozici referent obchodu nebo prodeje výhodou
- komunikativní znalost německého
- vzdělání technického směru (strojní, elektro) výhodou
- práce je vhodná pro absolventa bez praxe s němčinou
Nabízíme
- motivační bonusy a prémie
- pružná pracovní doba
- dlouhodobá možnost uplatnění a odborného rozvoje formou školení a kurzů
- práce ve stabilní mezinárodní společnosti
- práce s moderními technologiemi v čistém prostředí
- účast na rozmanitých projektech
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní referent: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní referent?
Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35000 – 40000 Kč/měs..
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Agentura Top Talent s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Obchodní referent ve městě Hradec Králové?
Pošlete svůj životopis firmě Agentura Top Talent s.r.o. ještě dnes.