Obchodní manažer pro ČR a SR
Náplň práce
- Profesionální zastoupení firmy v B2B a B2C prodeji
- Identifikace příležitostí, nastavování KPI a implementace efektivních postupů
- Motivace a podpora prodejců, hledání talentů a jejich rozvoj
- Aktivní spolupráce s klíčovými partnery, udržování dlouhodobých vztahů a akvizice nových klientů
- Monitorování trendů, konkurence a příležitostí pro rozvoj našeho podnikání
Požadujeme
- Vzdělání SOU/SŠ, VOŠ -
- Zkušenosti v oblasti obchodu na vedoucí pozici
- Schopnost strategického myšlení a orientace na výsledky
- Oceňujeme ochotu stále na sobě pracovat
- Komunikační, argumentační, analytické a organizační schopnosti
- Komunikace v AJ
- PC - balíček MS Office, interní systémy
- ŘP - sk.B - aktivní řidič - služební cesty
- Centrála v Nymburce
Nabízíme
- Nástupní plat, na kterém se jistě domluvíme
- Příjemná bonusová složka
- Automobil i k soukromým účelům
- Plné pracovní vybavení, dbáme na reprezentaci
- Mimořádné prémie
- 25 dní dovolené
- Penzijní připojištění
- Firemní produkty za hubičku
- Kurzy a školení
- Dotovaná strava
- Firemní a kulturní akce
- Místo výkonu: ČR a SR
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní manažer pro ČR a SR: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní manažer pro ČR a SR?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Obchodní manažer pro ČR a SR ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.