Obchodní Asistentka
O nás
Hledáme do týmu komunikativní, pečlivou a energickou kolegyni, která se nebojí telefonování, má zodpovědný přístup k práci a vynikající organizační schopnosti. Nabízíme stabilní pracovní prostředí, přátelský kolektiv a možnost stát se důležitou součástí našeho obchodního oddělení.
Vaším úkolem bude spolupracovat s obchodníky a techniky, zajišťovat plynulý chod obchodního oddělení, aktivně komunikovat se zákazníky, navolávat je, řešit jejich požadavky a přání k jejich maximální spokojenosti. Součástí vaší práce bude také administrativní podpora a dílčí obchodní činnosti.
CO TĚ NA POZICI ČEKÁ:
• Komunikace se zákazníky – telefonicky, osobně i e-mailem.
• Zpracování nabídek – úprava nabídek podle požadavků zákazníků a domlouvání termínů pro techniky na zaměření výrobků.
• Uzavírání smluv – každý kontakt se zákazníkem by měl vést k úspěšnému uzavření smlouvy.
• Práce s databází – správa a aktualizace databáze klientů a potenciálních zákazníků.
• Prezentace produktů – představování našeho sortimentu a nabízení nejlepších řešení pro zákazníky.
• Koordinace schůzek – domlouvání schůzek obchodním zástupcům u potenciálních zákazníků.
• Prezentace na prodejně – osobní prezentace zboží a nabídka montážních služeb.
Co bys měla umět:
• Skvělá komunikace a smysl pro detail – pečlivost, důslednost a zodpovědný přístup k zákazníkům.
• Organizace práce – umíš si zorganizovat čas a stanovovat si priority.
• Samostatnost a zodpovědnost – jsi zodpovědný/á za svou práci a reprezentaci firmy.
• Chuť se rozvíjet – touha se neustále zlepšovat a pomáhat růstu společnosti.
Reprezentuješ naši značku – budeš tváří společnosti Almma a zodpovídáš za pozitivní vztahy se zákazníky a reprezentaci našeho dobrého jména.
Co od Vás očekáváme:
• Komunikativní schopnosti – jsou podmínkou pro úspěšnou práci.
• Chuť do práce – aktivní přístup je velkou výhodou.
• Pozitivní a rozvojové myšlení – zaměření na růst a zlepšení.
• Týmovost – schopnost spolupracovat v kolektivu.
• Výborné komunikativní a organizační schopnosti – klíčové pro efektivní práci.
• Velmi dobrou znalost PC – MS Office, Excel, Word a běžná administrativní činnost.
• Více zkušeností – výhodou, nikoli podmínkou.
Co Vám můžeme nabídnout:
• Smysluplnou a různorodou práci ve stabilní společnosti, kde můžeš uplatnit a rozvinout své schopnosti.
• Smlouvu na dobu neurčitou – chceme Ti poskytnout jistotu a dlouhodobou stabilitu.
• Podporu v profesním růstu – budeme Tě motivovat, abys rostla a posouvala své hranice.
• Ocenění každé úspěšně uzavřené zakázky – za to, že dotáhneš projekt do konce, Tě odměníme.
• Neomezený platový potenciál – u nás není daný platový strop. Čím šikovnější budeš, tím víc si vyděláš.
• Služební telefon a možnost příplatku na dopravu po zapracování.
• Benefity: stravenky, příspěvek na dopravu, sick days, služební automobil pro obchodní pracovníky, věrnostní bonusy, účast na firemních akcích a soutěžích, roční prémie, zaměstnanecké slevy a další.
Nástup možný ihned. Rádi Tě přivítáme v našem týmu!
Benefity
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Almma s.r.o. Lokalita: Dobříš Pracovní pozice: Obchodní Asistentka Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 25.000 – 40.000 Kč Nabídka přidána: 7. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní Asistentka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní Asistentka?
Práce je nabízena v lokalitě Dobříš.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 25.000 – 40.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Almma s.r.o..