Obchodní asistentka - back office

Brno

Do naší společnosti zabývající se prodejem a montáží dětských hřišť,wourkoutů a jiných sportovišť uvítáme šikovnou, samostatnou a energickou posilu, která bude mít nastarosti zejména podporu našeho skvělého obchodního týmu.

Na prvním místě jsou u nás: přátelské vystupování, týmový duch, vstřícné jednání a pro-obchodní a prozákaznický přístup. Oceníme dobrý organizační smysl a schopnost vyhodnocení priorit.

Co u nás budete dělat

Budete administrativně podporovat obchodní zástupce (pravá ruka obchodních zástupců) - pomoc s vytvářením nabídek, objednávek, výběrových řízení případně dalších podkladů pro úspěšné uzavření obchodů. Budete hodně na mailu a telefonu.

Pracovat budete pod vedením zkušené Back office manažerky.

Co od Vás očekáváme

Bezchybnou ČJ slovem i písmem (důležité i pro obchodní korespondenci,úpravu smluv, manuálů apod.).

Zájem o péči o klienty - vyřizování poptávek, dotazů, příležitostně domlouvání schůzek.

Pomoc s přípravou marketingových materiálů.

Dobrou znalost PC - MS Word, MS excel, CRM Raynet (zaučíme), Trello (zaučíme).

Pomoc s administrací webu (pod vedením ajťáka).

Newsletter kampaně: příprava a rozesílka informačních mailů a kampaní.

Spolupráce při tvorbě obsahu sociálních sítí: facebook, instagram, Linkedin aj.

Podíl na tvorbě kampaní, akcí a projektů. Osobní účast na veletrzích, konferencích, setkání starostů.

Co Vám na za práci nabízíme

Práci na plný úvazek (HPP). Po roce možnost prodloužení na dobu neurčitou.

Motivační finanční ohodnocení.

Bonusy za proaktivitu a úspěšnou podporu obchodního týmu.

5 týdnů dovolené, stravenkový paušáíl, možnost občasné práce z domova (home office)

Flexibiltu - pružný začátek a konec pracovní doby.

Týmové večírky, teambuildingy, akce apod.

Firemní smartphone a notebook.

Práci v kanceláři v centru Brna.

V případě zájmu nám, prosím, zašlete Váš životopis a motivační dopis v ČJ včetně Vaší fotografie. V dalším kole Vás požádáme o reference od Vašich předchozích zaměstnavatelů.

V motivačním dopise se nám nebojte napsat, v čem jste dobří a co Vás baví!

Těšíme se na Vás

Tým Hřiště MATY

Požadavky


  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Řidičský průkaz - Výhodou ne podmínkou
  • Práce s PC - MS Office



Benefity


  • Dovolená 5 týdnů
  • Bonusy a prémie
  • Mobilní telefon
  • Stravenkový paušál
  • Pružná pracovní doba
  • Vlastní organizace práce
  • Možnost home office

Detaily o pracovním místě:
Firma: Hřiště MATY, s.r.o.
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: Obchodní asistentka - back office
Směnnost práce Plný úvazek
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 28000-39000 Kč
Nabídka přidána: 9. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Elektromechanik
Brno - ŠKODA TRANSPORTATION
Mistr výroby
Brno - 40 000 Kč - 50 000 Kč
Obchodní zástupce - nemocnice
Brno - 65 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Programátor
Brno - 40 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Stavbyvedoucí Brno
Brno - 50 000 Kč - 75 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Obchodní asistentka - back office: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní asistentka - back office?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 28000-39000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Hřiště MATY, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Obchodní asistentka - back office ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Hřiště MATY, s.r.o. ještě dnes.
0.5398