obchodní asistent/ka oblastního ředitele, koncipient/ka
Mimojiné i stáž, brigáda pro studenty/studentky VŠ.
Náplň práce:
udržování chodu kanceláře
administrativa - back office (modelace, smluvní dokumentace)
příprava reportů
komunikace s klienty, akvizice
organizace školení
zpracování podkladů pro účetnictví
Minimální požadavky:
min. SŠ s maturitou
odpovědnost za odvedenou práci
ochotu vzdělávat se a učit novým věcem
komunikativnost
reprezentativní vzhled a vystupování
Očekávejte:
časovou flexibilitu
odpovídající a motivační ohodnocení
inspirativní kolektiv
osobní rozvoj
navýšení kompetencí ve finanční gramotnosti
možný kariérní růst
V případě že splňujete požadavky, zašlete své CV na kontaktní email.
Odpovědět na inzerát 24 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní asistent/ka oblastního ředitele, koncipient/ka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní asistent/ka oblastního ředitele, koncipient/ka?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 250-300 Kč/hod..
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Vít Šebela.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Office Manager
Hledáte brigády v Brno? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.