Obchodní asistent
Náplň práce
- Týdenní účast na poradách.
- Správa obchodní korespondence, e-mailů a telefonátů.
- Příprava obchodních nabídek, smluv a dalších dokumentů.
- Zajišťování podpory při přípravě prezentací, reportů a analýz.
- Objednávání kancelářských potřeb, zajišťování technické podpory a dalších administrativních záležitostí.
- Podpora při organizaci firemních akcí, konferencí a školení.
Požadujeme
- Pečlivost a orientaci na detail.
- Příjemné a přirozené komunikační schopnosti.
- Zájem o techniku.
- Spolehlivost a dochvilnost.
- Ochotu a proaktivnost.
- Preferujeme spolupráci na základě důvěry a spolehlivosti.
Nabízíme
- Flexibilita - pevná pracovní doba 9.00 - 15:00.
- Možnost občasné HO.
- Dovolená.
- Vzdělávání a vedení zkušenějšími zaměstnanci.
- Přátelské prostředí.
- Benefity.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní asistent: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní asistent?
Práce je nabízena v lokalitě Jihomoravský kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35 000 - 40 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..