💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.
Obchodní asistent
O nás
Jsme moderní česká společnost působící na trhu od roku 1998, a naším hlavním posláním je spojovat svět financí, realit a bankovních služeb. Jsme lídrem v oblasti bankovnictví a realit, a dnes poskytujeme své služby více než 600 000 klientům a spolupracujeme s více než 60 renomovanými finančními institucemi.
Náplň práce:
- Denní telefonická a e-mailová komunikace s klienty naší společnosti
- Vedení servisní schůzky
- Vytvoření výstupu ze servisní schůzky
- Komunikace s naším administrativním týmem
- Zadávání výstupu do interního systému
- Kontrola celého procesu servisu
Co od Vás očekáváme:
- Znalost práce na PC
- Perfektní komunikace slovem i písmem v ČJ
- Výborné komunikační dovednosti
- Profesionální vystupování
- Min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou
- ŘP. sk. B – výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí kanceláře v centru Brna
- Práci na HPP
- Firemní IPad, PC, mobilní telefon
- Bezplatné zaškolení a účast na vzdělávacích seminářích a konferencích
- Účast na sportovních a společenských akcích naší společnosti
- Výborný kolektiv
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Obchodní asistent: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Obchodní asistent?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Broker Consulting, a.s..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Obchodní asistent ve městě Brno?
Pošlete svůj životopis firmě Broker Consulting, a.s. ještě dnes.